2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
۴۰۰ هزار مترمربع از بوستان‌های شمال تهران در طرح خدمت باز پیرایی شد

۴۰۰ هزار مترمربع از بوستان‌های شمال تهران در طرح خدمت باز پیرایی شد

نبض تجارت- شهردار منطقه یک گفت: با اجرای یک هفتگی طرح خدمت در شمال تهران معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه یک با بسیج ۲۸۰ نیروی انسانی و تجهیزات خودرویی اقدام به بازپیرایی فضاهای سبز بوستان های شمال تهران و نگهداشت معابر شهری کرد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه یک، حمید رضا حاجوی گفت: در راستای بهبود نگهداشت و خدمات رسانی بهتر به شهروندان و با توجه به ابلاغ دستورالعمل طرح خدمت شهرداری تهران، طرح یک هفته ای خدمت از  روز شنبه ۱۹ شهریور ماه آغاز و در روز جمعه ۲۵ شهریور ماه در منطقه یک به پایان رسید.

او افزود: با اجرای این طرح علاوه بر بازپیرایی فضاهای سبز بوستان ها، ۱۵ ست وسایل بدن سازی و  بازی کودکان و ۵۳۰ متر مربع کفپوش نیز ترمیم و مرمت شد.

حاجوی همچنین بازسازی وجمع آوری و حذف ۱۴۰ مورد زوائد فیزیکی و تبلیغات غیرمجاز ، اجرای ۳ هزار متر مربع پوشاننده، شستشوی یک هزار  مورد المان‌های شهری و ۳۸ هزار متر مربع از جداول، شستشوی ۶۸۱ عدد مخزن و زیر مخزنی، رنگ آمیزی بیش از ۵۰ مورد المان و مبلمان شهری و سطل زباله، رفع نواقص حدود ۴۵۵ شعله و ۲۰ پایه از روشنایی برج های نوری و مرمت حدود ۵۰ چشمه سرویس بهداشتی را از اقدامات اجرایی دانست.

همچنین وی افزود: جهت مبارزه با موش ها طعمه گذاری در ۳۸۰ مورد از منافذ شناسایی شده انجام و با استفاده از ۵ اکیپ ۶۷ قلاده سگ جمع آوری شد و تعداد ۳۵ بنر اطلاع رسانی و توزیع بروشور نیز در سطح نواحی نصب شد.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.