2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
قدردانی دبیر کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران از دکتر رستمی مدیرعامل شرکت مس
در بازدید مدیران و فعالان بازار سرمایه صورت گرفت؛

قدردانی دبیر کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران از دکتر رستمی مدیرعامل شرکت مس

نبض تجارت- دکتر سعدی دبیر کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران و جمعی از فعالان بازار سرمایه از تدابیر و حمایت‌های دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت مس در بهبود اقتصاد صنعت مس با اهدای لوح سپاس قدردانی کردند.

به گزارش نبض تجارت و به نقل مس پرس ، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران روز سوم خرداد همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و تولید اولین محصول مس آندی ایران، به همراه مدیرعامل فرابورس ایران و سایر مدیران و فعالان بازار سرمایه از قسمت‌های مختلف مجتمع مس سونگون بازدید کردند.

فعالان بازار سرمایه با سفر به مجتمع مس سونگون از معدن مس سونگون و کارخانجات فاز 1 و 2 تغلیظ با ظرفیت تولید  300 هزار تن کنسانتره مس و کارخانه هیپ لیچینگ مجتمع مس سونگون با ظرفیت تولید 3 هزار تن مس کاتدی بازدید کردند.
همچنین مدیرعامل شرکت مس به همراه مدیرعامل فرابورس درخصوص افزایش حفاری و اکتشاف ذخایر شرکت بزرگ مس سونگون ابراز امیدواری کردند.
در ادامه مدیران و فعالان بازار سرمایه از پروژه کارخانه فاز3 تغلیظ با ظرفیت 21 میلیون تن خاک ورودی و تولید 450 هزار تن کنسانتره مس به ‌عنوان بزرگترین کارخانه تولید کنسانتره مس کشور و منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا بازدید به عمل آوردند.
براساس این گزارش، دکتر عبا‌س‌زاده مدیر مجتمع مس سونگون از هوشمندسازی این معدن با همکاری مطالعاتی دانشگاه صنعتی سهند تا پایان سال خبر داد و گفت: در پی این اقدام کارها با کمترین دخالت نیروی انسانی و با کمک هوش مصنوعی انجام می‌شود و باعث افزایش کیفیت، ایمنی و سرعت انجام کارها می‌شود و بهره وری عملیات را تا حد قابل توجهی بهبود می‌بخشد.
در پایان این بازدید، با برگزاری نشست تخصصی با حضور مدیرعامل شرکت مس و مدیر مجتمع سونگون درخصوص ظرفیت‌های اقتصادی این مجتمع، دبیر کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران و جمعی از فعالان بازار سرمایه از تدابیر و حمایت‌های دکتر علی رستمی در بهبود اقتصاد این صنعت و زحمات دکتر علیزاده عضو هیات مدیره شرکت ملی مس و دکتر عباس‌زاده مدیر مجتمع در تحقق اهداف مجتمع مس سونگون با اهدای لوح سپاس قدردانی کردند.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.