2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
آماده سازی کامل و خدمات رسانی به زائران در پیرامون ضلع حرم حضرت عبدالعظیم(ع) انجام می شود
به مناسبت سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

آماده سازی کامل و خدمات رسانی به زائران در پیرامون ضلع حرم حضرت عبدالعظیم(ع) انجام می شود

نبض تجارت- سعید منوری معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه۲۰، از جلسه مشترک با معاونین اجرایی و شهرداران نواحی منطقه ۲۰ درخصوص آماده سازی ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم (ع) برای میزبانی از زائران به مناسبت سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام (ره) خبر داد.

به گزارش نبض تجارت؛ سعید منوری معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه، با اشاره به همجواری این  منطقه با حرم امام راحل(ره) و همچنین وجود آستان حضرت عبدالعظیم(ع) گفت: امسال نیز در مناسبت۱۴ خرداد، پذیرای خیل عظیمی از زائران از اقصی نقاط کشور هستیم و تیم های اجرائی این منطقه آمادگی کامل برای فضاسازی و آماده سازی محیطی در بازه زمانی قبل، حین و بعد از مراسم سالگرد ارتحال در پهنه جنوب حرم حضرت عبدالعظیم(ع) را داریم.

منوری با اشاره به اجرای امور نگهداشتی پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم(ع) به صورت شبانه روزی افزود: سیاهپوش کردن میادین و معابر منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم (ع)، اکران طرح های امام راحل در تلویزیون های شهری، نصب بنرهای مناسبتی،  اهتزاز پرچم های سیاه، شست و شو و نظافت میادین و معابر پیرامون حرم، ساماندهی دست فروش ها و سد معبر ، رفع نقص سرویس های بهداشتی، رفع نقص روشنایی معابر ضلع جنوب حرم، بهسازی فضاهای سبز شهری، لایروبی مسیل های اطراف حرم، استقرار ۵ خودروی ملودی، جانمایی مخازن پسماند خشک و تر در اطراف حرم و توزیع کیسه های زباله  انجام می شود.

او اجرای درزگیری و لکه گیری آسفالت اتوبان شهید آوینی و بزرگراه شهید رجایی، لکه گیری آسفالت خیابان های منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم (ع)،رفع مشکلات ترافیکی معابر پیرامون حرم، انسداد برخی از معابر ، مناسب سازی پارکینگ های اطراف حرم، اختصاص یک پارکینگ ویژه موتورسواران، تامین پارکینگ ویژه اتوبوس رانی و آماده سازی ۱۵۰ ناوگان اتوبوس برای اعزام زائرین به مرقد امام راحل را از دیگر اقدامات پیش بینی شده برای آماده سازی برای این مراسم عنوان کرد.

معاون خدمات شهری منطقه با اشاره به حضور مستمر عوامل اورژانس و آتش‌نشانی برای خدمات رسانی به شهروندان، برپایی پردیس فرهنگی و خدمت رسان و استقرار موکب های مردمی در ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم(ع)،اختصاص تعدادی اتوبوس به مساجد جهت اعزام شهروندان به حرم امام خمینی،تهیه و توزیع بسته های پذیرایی ویژه زائران و اجرای برنامه دوچرخه سواری حرم تا حرم با مشارکت و همکاری تیم های دوچرخه سواری در شهر تهران را از جمله  ویژه برنامه های فرهنگی و اجتماعی به همین مناسبت برشمرد.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.