به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، موسی رضایی در این نشست، ضمن قدردانی از تلاش های همکاران و شبکه فروش، بر نقش بی بدیل شبکه فروش در اعتمادسازی مشتریان و استمرار خوشنامی بیمه البرز تأکید کرد و گفت: «سرمایه اصلی بیمه البرز، نیروی انسانی و شبکه فروشی است که با تعهد و صداقت، پل ارتباطی میان شرکت و بیمه گذاران هستند.»
مدیرعامل بیمه البرز در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به شرایط خاص خرم آباد، لزوم تدوین و اجرای استراتژی های فروش متناسب با فرهنگ، نیازها و ویژگی های اقتصادی و اجتماعی منطقه را مورد تأکید قرار داد و افزود: «بازار هر منطقه اقتضائات ویژه ای دارد و اگر استراتژی فروش با فرهنگ بومی و شرایط محلی تنظیم شود، هم رضایت مشتریان افزایش می یابد و هم زمینه رشد و توسعه شبکه فروش فراهم خواهد شد.»
وی خاطرنشان کرد: «بیمه البرز در مسیر خدمت رسانی به بیمه گذاران، ضمن پایبندی به اصول حرفه ای، از رقابت های غیر فنی و غیر اصولی پرهیز کرده و رقابت سالم در چارچوب قوانین و مقررات را ملاک عمل خود قرار می دهد.»
موسی رضایی در ادامه به توسعه خدمات آنلاین اشاره کرد و گفت: «بیمه البرز با بهره گیری از ظرفیت های نوین فناوری، خدمات آنلاین متنوعی را در راستای ارتقای کیفیت خدمت رسانی به بیمه گذاران و تقویت شبکه فروش عرضه کرده که تکمیل و گسترش آن به طور مستمر در دستور کار قرار دارد.
وی در پایان، با تأکید بر همبستگی مدیران و شبکه فروش در مسیر خدمت رسانی و نیز اهمیت تکریم ارباب رجوع، یادآور شد: «در تعالیم دینی ما همواره بر احترام به مشتری و خدمت صادقانه به مردم توصیه شده است و این اصل، خط مشی ماندگار بیمه البرز خواهد بود.