2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
اجرای 170کیلومتر خط کشی محوری  در معابر منطقه2 پایتخت

اجرای 170کیلومتر خط کشی محوری در معابر منطقه2 پایتخت

نبض تجارت- معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 2 اعلام کرد: با هدف ایمن‌سازی و سهولت در تردد وسایل نقلیه، عابرین پیاده و معلولان، خط‌کشی محوری بیش از ۱7۰کیلومتر از معابر انجام شد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2،امیرحسین حیدرنیا، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه با اعلام این خبر گفت: به منظور  ایمن‌سازی و سهولت در تردد وسایل نقلیه، عابرین پیاده و معلولان، خط‌کشی محوری بیش از ۱7۰هزار متر ازطول معابر منطقه2 تهران اجرا شد.
وی افزود : خط‌کشی معابر به عنوان یکی از ادوات افقی کنترل ترافیک، تأثیر مهمی در تردد خودروها و نظم بخشیدن به ترافیک عبوری دارد، ایجاد ایمنی تردد عابرین پیاده با خط‌کشی عرض خیابان‌ها، مکانیزه کردن حرکت خودروها با خط‌کشی محوری انجام می‌شود.
 وی افزود: عملیات خط کشی محوری براساس نیازسنجی صورت گرفته توسط نواحی، در سطح بزرگراهها، معابر اصلی و خیابان های پر تردد انجام شده است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 2 در ادامه به بهسازی تجهیزات و المان های ترافیکی اشاره کرد و گفت.: ساماندهی پایانه های حمل و نقل عمومی ، بهسازی ایستگاه های اتوبوس و تاکسی و.. از دیگر اقدامات اجرایی در بهبود کیفیت خدمات رسانی به شهروندان است.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.