2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
اجرای 4 هزار متر مربع پروژه کوچه رنگی در سطح منطقه 5
محمود کلهری خبر داد:

اجرای 4 هزار متر مربع پروژه کوچه رنگی در سطح منطقه 5

نبض تجارت- محمود کلهری شهردار منطقه 5 با تاکید بر استفاده از رنگ و نقاشی در سازه های شهری که به نشاط و سر زندگی جامعه و شهروندان کمک می کند گفت:پروژه عظیم کوچه رنگی در فاز اول در 4 هزار متر مربع در سطح منطقه 5 اجرایی شد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 5،محمود کلهری شهردار منطق5 به اهمیت استفاده از المان های هنری،رنگ آمیزی و نقاشی در سازه های شهری اشاره کرد و افزود:در کار لزوم اجرایی کردن پروژه های شهری،استفاده از رنگ های شاد و نقاشی ها در این پروژها ها کمک شایانی به بالارفتن نشاط و شادابی شهروندان خواهد کرد.
وی افزود:در این راستا اجرای پروژه کوچه رنگی در سطح منطقه 5 کلید خورد که در فاز اول محله حصارک برای اجرای این پروژه به عنوان پایلون در نظر گرفته شد.
شهردار منطقه 5 به حدود 50 پروژه رنگ و نقش در این محله اشاره کرد و افزود: چهار پروژه کوچه رنگی و نزدیک به 45 پروژه رنگ و نقش در این محله به پایان رسیده است.
کلهری با بیان اینکه در فاز اول 4 هزار متر مربع از این طرح در سطح منطقه اجرایی شد افزود: پروژه کوچه رنگی یکی از پروژه های عظیم منطقه 5 است که با توجه به نامگذاری این منطقه به نشاط و آرامش و شادابی اهتمام ویژه ای به عملی شدن آن در تمام سطح منطقه داریم.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.