2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
بهره برداری از 50پروژه خرد در محله حصارک/  اجرای طرح کوچه رنگی در تمام سطح منطقه ۵
محمود کلهری خبر داد:

بهره برداری از 50پروژه خرد در محله حصارک/ اجرای طرح کوچه رنگی در تمام سطح منطقه ۵

نبض تجارت- محمود کلهری شهردار منطقه ۵ تهران در جریان آیین بهره برداری از 50 پروژه خرد محله حصارک گفت: امروز بیشتر از پنجاه پروژه خرد محلی شامل رنگ آمیزی،جداره سازی و محوطه سازی در محله حصارک به بهره برداری رسید و به زودی در تمام سطح منطقه و تا زمانی که مردم در خواست داشته باشند طرح کوچه رنگی و جداره سازی اجرا می شود.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، محمود کلهری شهردار منطقه ۵ تهران با حضور در محله حصارک در مورد اجرای طرح کوچه رنگی در این منطقه گفت: شعار ما در این دوره از مدیریت شهری« تهران شهری برای همه» است و یکی از اولویت های ما فعالیت های انسان محور است و معتقدیم همانطور که آلودگی های زیست محیطی آزار دهنده هستند، آلودگی‌های بصری نیز آزاردهنده هستند.

کلهری با اشاره به اجرای طرح کوچه رنگی گفت: برنامه ریزی شده که با استفاده از رنگ و نقاشی و انتخاب طرحهای متناسب با هویت محلات و رنگ آمیزی در محلات کم برخوردار و قدیمی وبا مشارکت شهروندان، متناسب با روحیات مردم نقاشی و رنگ آمیزی دیواری داشته باشیم که بازخورد بسیار خوبی در اجرای این پروژه‌ها داشت و مشاوره بسیار خوبی برای ما در برای ادامه کار بود.

🔻وی با بیان اینکه این طرح حتماً با دقت و سرعت ادامه خواهد شد تاکید کرد:این طرح تا الان در حدود چهار هزار متر از سطح منطقه اجرا شده و بنا هست با همین سرعت اجرا شود.این طرح فعلا در محله حصارک ادامه خواهد داشت و به هر میزان که تقاضای مردم و طراحان در حوزه حصارک و سایر بخش ها باشد به عنوان اولویت انجام خواهیم داد.


گفتنی است امروز از پنجاه پروژه خرد محلی شامل رنگ آمیزی،جداره سازی و‌نقاشی دیواری در محله حصارک بهره برداری شد.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.