2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
رویکردهای نوین در ارائه خدمات شعب بانک توسعه تعاون به مشتریان

رویکردهای نوین در ارائه خدمات شعب بانک توسعه تعاون به مشتریان

نبض تجارت- مدیر عامل بانک توسعه تعاون از لزوم اتخاذ رویکردهای نوین در ارائه خدمات شعب بانک توسعه تعاون به مشتریان خبر داد.

 

به گزارش نبض تجارت ؛ حجت اله مهدیان مدیر عامل بانک توسعه تعاون در برنامه گفتگوی تلفنی با روسای شعب بانک اظهار داشت: شعب بانک توسعه تعاون از نیروهای خلاق، مستعد و با انگیزه برخوردار است که از علوم بانکی و مالی مطلع بوده و در صدد حداکثرسازی رضایت مشتریان و مراجعین می‌باشند.

وی افزود: دانش و مهارت همکاران می‌تواند در برقراری ارتباط با مشتریان در رسته های گوناگون بکار آید و شعب بانک توسعه تعاون قادر هستند با تعاونی‌ها و صنایع بزرگ وارد همکاری شده و پشتیبانی عملیات بانکداری این شرکت‌ها را عهده‌دار شوند.
مهدیان در گفتگوی تلفنی با مهدی قپانوری رئیس شعبه شهریار، خانش محمدنژاد رئیس شعبه کلیبر، پرویز رحمن زاده رئیس شعبه پاوه و مهدی محمد خانی رئیس شعبه ولایت قم ضمن استماع نقطه نظرات همکاران گفت: سمت و سوی خدمات بانک توسعه تعاون به گونه‌ای شکل گرفته است تا بهره‌مندی از رویکردهای فناورانه و با بهره‌مندی از فرایندها و روش‌های نوین، محصولات و خدمات قابل ارائه به مشتری با حداکثر کارآمدی و مطابق استانداردهای مالی مطابق باشد و در تطبیق با نیازهای مشتری قرار گیرد.
وی تصریح نمود: بانکداری دیجیتال فراتر از بانکداری الکترونیک است و شرایط تقویت راهبردهای بانک در ارتباط با مشتریان به ویژه مشتریان خبره و متخصص را فراهم می‌سازد.
مهدیان گفت: چشم انداز خدمات بانک بدین گونه قابل تصور است که بانک ضمن تامین نیاز مشتریان و جامعه هدف، راهکارهای متنوعی برای پاسخگویی به نیاز مشتریان پیش روی آنان قرار می‌دهد و هر گونه سرویس بانکی در چارچوب و نظم خاص زمانی و اداری به مراجعین پرداخت می‌گردد.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون طی این مکالمات از وضعیت و سلامت همکاران شعب مطلع گردید و با استماع راهکارها و پیشنهادهای همکاران گفت: هر گونه سیاست و راهبرد ابلاغی به شعب نیازمند دریافت بازخورد از همکاران اجرایی می‌باشند تا برنامه‌های راهبردی بانک همزمان با اجرای برنامه با تعدیل و اصلاح لازم روبرو شده و موجبات اثربخشی برنامه‌ها در مقاطع زمانی کوتاه مدت و بلند مدت فراهم آید.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.