2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
اجرای طرح پاکسازی جنگل کارا  درمنطقه2

اجرای طرح پاکسازی جنگل کارا درمنطقه2

نبض تجارت- سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 2 تهران گفت: به منظور حفاظت از حریم باغات درکه ،طرح پاکسازی جنگل کارا انجام شد .

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2،جعفر میرزایی با اعلام این خبرگفت: حفاظ ت از باغات حریم منطقه و جلوگیری از تخریب محیط زیست از رویکرد و اهداف مدیریت شهری منطقه است، بر همین اساس شهرداری منطقه دو،طرح پاکسازی جنگل کارا را دردستور کار قرار داد.
وی افزود:  جنگل کارا در مسیر دره درکه  قراردارد و کوهنوردانی که در مسیر به سمت پلنگ‌چال کوه‌پیمایی می‌کنند احساس پیاده روی در یک جنگل در مقیاس کوچک را دراین مکان تجربه می کنند .
وی افزود:پاکسازی و نظافت  دو هکتاراز مسیر جنگل کارا ،بازپیرایی فضای سبز ،ترمیم پوسته درختان با هدف پیشگیری از نفوذ آفات به تنه درختان، حذف تنه جوش و پاجوش 150اصله درختان جنگل بخشی از اقدامات اجرایی دراین محدوده است.
میرزایی  در پایان با تاکید براینکه رها کردن  زباله‌های پلاستیکی و دیگر زباله‌ها در طبیعت علاوه بر مشکلات زیست محیطی موجب زشت شدن طبیعت می شود افزود:امید است با در نظر گرفتن شعار "تهران شهری برای همه" و رعایت اصول بهداشتی بتوانیم از محیط زیست حفاظت کنیم.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.