2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
تدبیر و شجاعت مدیریت شهری منطقه یک در حمایت از حقوق عمومی شهر قابل تقدیر است
رئیس بنیاد بین المللی نهج البلاغه :

تدبیر و شجاعت مدیریت شهری منطقه یک در حمایت از حقوق عمومی شهر قابل تقدیر است

نبض تجارت- آیت الله جمال الدین دین پرور رئیس بنیاد بین المللی نهج البلاغه در نشست با سید حمید موسوی شهردار منطقه یک، تدبیر و شجاعت مدیریت شهری منطقه را در حمایت از حقوق شهر و شهروندی و برخورد با سودجویان و جلوگیری از سوءاستفاده آنها، قابل تقدیر دانست.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، آیت الله جمال الدین دین پرور (دامت برکاته) در این دیدار با بیان مطلب فوق اظهار کرد: برخورد قانونی با مجموعه صخره نوردی باغ اسکویی و همچنین طرح های شهری در دست اجرا در محدوده تجریش چون میدانگاه صالحیه(ع)، پیاده راه خیابان شهرداری و تلاش مجموعه شهرداری در تهیه طرح های ترافیکی کارگشا در این محدوده با توجه به‌ حساسیت های خدمتگزاری در شمیران و احقاق حقوق عامه، قابل تقدیر و تشکر است.

شهردار منطقه یک نیز در این دیدار که با هدف رفع مشکلات فضاهای فرهنگی و اجتماعی در منطقه یک انجام شد تصریح کرد: در رسیدگی به امور فضاهای فرهنگی و اجتماعی و مواردی که مربوط به خدمات رسانی شهرداری به این مجموعه ها است، با جدیت و احساس مسئولیت عمل خواهیم کرد.

موسوی همچنین با اشاره به جمع آوری سالن صخره نوردی باغ اسکویی در مجاورت بنیاد نهج البلاغه گفت: این مجموعه که به صورت غیرمجاز، عدم رعایت استانداردهای ایمنی و بهداشت و بدون پرداخت حقوق شهرداری فعالیت می کرده با رویه قانونی تخلیه شد و بازسازی و تجهیز و راه اندازی مجدد آن هم اکنون با مدیریت سرای محله و با در نظر گرفتن موقعیت فرهنگی بنیاد نهج البلاغه خواهد بود.

گفتنی است مواردی نظیر نگهداری فضای سبز مجموعه بنیاد، ساماندهی قنات و آسیب های اجتماعی اطراف این مرکز از جمله موارد طرح شده در این جلسه بود که شهردار منطقه یک دستورات لازم را به مدیران شهری در جهت رسیدگی به آن ها صادر کرد.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.