2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
سرپرست سازمان تامین اجتماعی منصوب شد

سرپرست سازمان تامین اجتماعی منصوب شد

نبض تجارت- طی حکمی از سوی دکتر حجت الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر میرهاشم موسوی به عنوان سرپرست سازمان تامین اجتماعی منصوب شد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از  اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در این حکم آمده است:
نظر به مراتب تعهد، کارآمدی، دانش، تخصص و تجربه اجرایی موثر جنابعالی در حوزه رفاه و تامین اجتماعی تا طی شدن تشریفات معمول صدور حکم قطعی به استناد بند (ج) قانون اصلاح ماده ۱۱۳ قانون مدیریت خدمات کشوری جنابعالی را به "سرپرستی سازمان تامین اجتماعی" منصوب می کنم.
با توجه به رویکرد تحولی دولت سیزدهم در حوزه رفاه و تامین اجتماعی اهم انتظارات اینجانب به شرح زیر مورد تاکید است:
۱. شناسایی و بهره گیری حداکثری از همه منابع و ظرفیت های موجود در سازمان و واحدهای تولیدی آن، به ویژه اولویت دادن به نیروهای کارامد، ارزشی و با انگیزه انقلابی.
۲. افزایش بهره وری و ایجاد هماهنگی، انسجام تشکیلاتی برای خدمت بی منت ذینفعان اعم از بیمه شدگان و کارفرمایان و بازنشستگان و مستمری بگیران‌.
۳.  اتخاذ رویکرد تحولی، انقلابی و ضد فساد در تقویت منابع انسانی، مالی و سرمایه گذاری در سازمان و واحدهای تحت پوشش در حوزه های بیمه‌ای، درمان و شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و تمهید این ظرفیت ها برای ارتقاء خدمت مردم و بیمه شدگان.
۴. ارتباط و تعامل موثر با همه دستگاه ها و سازمان ها و نهادها، در جهت صیانت و استیفای حقوق مشمولین سازمان تامین اجتماعی و پیگیری مجدانه وصول مطالبات قانونی.
۵.  تعامل و ارتباط موثر با شرکای اجتماعی در راستای اعتماد سازی و ایجاد همبستگی و تعلق خاطر به منافع مشترک ایشان با سازمان، برای تامین حقوق بیمه شدگان.
امید است با توکل به خداوند متعال، با روحیه جهادی و نصب العین قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری به ویژه انتظارات ایشان در اولین دیدار دولت سیزدهم  با معظم له و در پیاده‌سازی برنامه‌های رئیس جمهور محترم و خدمت رسانی به ملت شریف ایران موفق باشید.
از خدمات برادر ارجمند جناب آقای دکتر سالاری نیز تقدیر و تشکر می کنم.
مدیر کلی ستادی وزارت رفاه سابق، مدیر کل ستادی سازمان بیمه سلامت، عضو هیات مدیره صندوق بیمه عشایر و روستائیان کشور و معاونت برنامه ریزی و اداری مالی کمیته امداد و ... از جمله سوابق میرهاشم موسوی است.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.