2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
سارابیس درخشان در نمایشگاه بین المللی مدکس

سارابیس درخشان در نمایشگاه بین المللی مدکس

نبض تجارت- تهران مدکس، نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی زنجیره ارزش پوشاک شامل طراحی، مد، لباس، چرم و صنایع وابسته، بیستم مهرماه سال جاری در شهر آفتاب افتتاح شد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی‌شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه؛ جدیدترین فرزند خانواده رفاه، برند پوشاک و منسوجات سارابیس در این نمایشگاه حضوری درخشان دارد و فعالیت خود را با قدرت آغاز کرد.

 

سارابیس درخشان در نمایشگاه بین‌المللی مدکس

فعالیت برند سارابیس

فعالیت سارابیس به صورت اولیه در قالب Corner Shop در بخش منسوجات فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه فعالیت خود را آغاز نموده و در برنامه توسعه خود، در سه فاز اصلی ذیل را طی خواهد نمود:

۱ـ ارائه محصولات موجود و تابلو فروشگاهی به عوامل فروش در سطح کشور همراه با خدمات رفاه کارت، باشگاه مشتریان رفاه و …

2ـ ارائه خدمات سطح قبلی بعلاوه تجهیزات فروشگاهی و اضافه نمودن سبد کالایی مشترک با Corner Shop و تخفیفات هماهنگ

3ـ راه اندازی فروشگاه‌های پوشاک با هویت مستقل Sarabis در فرمت‌های “Mono-Brand Shop ” و دپارتمان استور.

سارابیس در نمایشگاه مدکس

درباره تهران مدکس

نمایشگاه بین‌المللی تهران مدکس که برای اولین بار برگزار می‌شود، هدف‌هایی همچون: ارائه آخرین توانمندی‌ها و فناوری‌ها در زنجیره صنعت ارزش پوشاک، مد، طراحی، ماشین‌آلات و تجهیزات، نگاه ویژه به طراحی و ارزش‌های بومی‌‌و ملی کشور در هویت و پوشش اقوام، نگاه استراتژیک به بازارهای منطقه‌ای و صادرات محصولات تولیدی به ایران با توجه به کیفیت و استانداردهای ایران، ارائه تکنولوژی و فناوری‌های نوین، ایجاد و گسترش همکاری‌های مشترک در سطح بین‌المللی و آینده‌پژوهی در صنعت پوشاک را دنبال می‌کند.

سارابیس درخشان در نمایشگاه بین‌المللی مدکس

ادامه حضور پررنگ رفاه در نمایشگاه‌ها، این بار سارابیس در تهران مدکس

در اولین اقدام پس از رونمایی از برند جدید سارابیس، غرفه شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با کادری متشکل‌ از مدیران ارشد، مدیران ستادی و استانی و کارشناسان متخصص خود، با افتخار میزبان فعالان این صنعت می‌باشد.

لازم به ذکر است؛ غرفه رفاه در سالن A5 در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب تا بیست و چهارم مهرماه همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۶ بعد از ظهر میزبان مراجعه کنندگان محترم می‌باشد.

  برای دیدن تصاویر بیشتر پیشنهاد میکنیم از گالری تصاویر سارابیس در نمایشگاه مدکس دیدن فرمایید.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.