2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
پیام مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران به مناسبت روز زن

پیام مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران به مناسبت روز زن

نبض تجارت- مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران با صدور پیامی سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن را تبریک گفت.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران متن تبریک پیام دکتر سیدعلی حسینی به شرح ذیل است:

انا اعطیناک الکوثر ...
20 جمادی الثانی میلاد خجسته فاطمه زهرا (س) دخت نبوت، همسر ولایت و مادر امامت که از چشمه زلال محبت آسمانی خدیجه کبری زمینی شد، روز بزرگداشت مقام "زن" و مرتبه والای "مادر" است.
ابرام در باورهای دینی، ایمان به امام عصر خویش و صراحت کلام از جمله ویژگیهای فرزند نبی مکرم اسلام بود که باید به این خصایص، پاکدامنی و تربیت بهترین فرزندان عالم بشریت را افزود.
زنان ایران اسلامی که مفتخر به تبعیت از این الگوی یکتا بوده اند در دامان پاک خود دردانه هایی پرورش دادند که تا قله شهادت پیش رفتند و در بلندای ابدیت جای گرفتند.
تبریک اینجانب، شادباش به بانوان ایران اسلامی به ویژه بانوان شاغل در نظام بانکی خواهد بود که در کنار وظائف ویژه یک زن، در جایگاههای خطیر مدیریت ها و ادارات انجام وظیفه می کنند. بزرگداشت بانوی گرامی اسلام، فرصت ذیقیمتی برای سپاسگزاری از خدمات این عزیزان است.
این روز خجسته که به حق زیبنده زنان کشورمان است، بر بانوان همکار فرخنده و مبارک باد.

سیدعلی حسینی
مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.