2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
پیام تبریك مدیرعامل بانك صنعت و معدن به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز زن

پیام تبریك مدیرعامل بانك صنعت و معدن به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز زن

نبض تجارت- دكتر حسین مهری مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، بزرگداشت روز مادر و روز زن پیامی صادر کرد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومي بانك صنعت و معدن، متن این پیام به شرح زیر است:

به يقين ميلاد مظهر عصمت و طهارت، حضرت فاطمه زهرا (س)، علت پيدايش هستي و آفرينش انسان است؛ وجود مقدسي كه تمامي صفات الهي را در كالبدي انساني مجسم مي سازد و آيينه تمام نماي فضاياي اخلاقي رسول اكرم حضرت محمد (ص) و اميرالمؤمنين علي (ع) است.
تأسي به شخصیت نورانی حضرت فاطمه مرضيه (س) برای همه انسان هاي جویای حقیقت، سرچشمه معرفت و ايمان و رحمت واسعه الهي و براي همه زنان عالم منشأ خير عظيم و الگويي بي بديل است و از همين روست كه روز ولادت پربركت آن حضرت روز گراميداشت مقام والاي زن و مادر نام گرفته است.
بی شک رشد و بالندگي يك جامعه از تعالي و پيشرفت زنان آن جامعه نشأت مي گيرد و امروز خرسنديم كه بانوان اين مرز و بوم در عرصه هاي مختلف از كانون گرم خانواده تا مشاغل بسيار حساس و كليدي در سطح اجتماع، همواره پا به پاي مردان در راستاي اعتلا و سربلندي ميهن عزيزمان گام بر مي دارند و با تلاشي ستودني بار مسؤليت هاي سنگين همسري، مادري و اجتماعي خود را به دوش مي كشند.
مجموعه بانك صنعت و معدن نيز بخش زيادي از موفقيت خود در پشتيباني از صنعتگران و كارآفرينان كشور را مديون تلاش بانوان فداكاري است كه با اراده اي راسخ و عزمي استوار در اين عرصه به فعاليت مشغول بوده و در اين زمينه از هيچ كوششي فروگذار نيستند.
اینجانب این میلاد فرخنده و خجسته را به تمامی مادران و بانوان اين سرزمين به ویژه همکاران گرانقدرم در بانك صنعت و معدن تبریک و تهنیت می‌گویم و اميدوارم که در سايه عنايات حق تعالي، منشأ اقدامات مهم و مؤثری در اين مجموعه باشيم.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.