2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
تقدیر از دبیران مجمع خیرین مناطق 22گانه
به همت سازمان رفاه ، خدمات و مشارکت های اجتماعی انجام شد:

تقدیر از دبیران مجمع خیرین مناطق 22گانه

نبض تجارت- سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در سالروز ولادت حضرت فاطمه(س)، دخت نبی اکرم (ص) از دبیران مجمع خیرین مناطق 22گانه تجلیل کرد .

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی این سازمان ، احمد احمدی صدر مدیر عامل سازمان رفاه ، ضمن تبریک روز زن و گرامی داشت مقام مادر گفت :امروزه دست خدا از آستین شما بیرون آماده تا یاری گر افراد نیازمند باشید و شما نزد خداوند از جایگاه ویژه ای برخوردارید.

احمدی صدر  با تاکید بر اینکه سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی با تمام قوا در کنار خیرین ایستاده است گفت : تلاشمان براین است تا هر قدمی که برمیدارید در آن راه برایتان مانع زدایی کنیم وتسهیلگر باشیم.

وی همچنین پشتیبانی از خیرین را یکی دیگر از وظایف سازمان دانست و خاطر نشان کرد: این گونه جلسات برای هم افزایی هرچه بیشتر بین خیرین و سازمان ،  اولویت بندی مشکلات ، تمرکز روی مسائلی که اولویت  دارند و در نتیجه حل کردن مشکلات مطروحه است.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی در بخشی از سخنانش به تشکیل قرارگاه اجتماعی شهرتهران اشاره  کرد و افزود:  ضرورت تشکیل قرارگاه
جهت هم افزایی همه نهادها و ارگان های مسئول در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی است که این هم افزایی تحت یک مدیریت واحد و میدانی حلقه مفقوده این اقدام بسیار مهم بوده است که با تشکیل قرارگاه مشترک اجتماعی تهران با مدیریت شهردار محترم تهران و حضور مستمر و جهادی سایر نهادهای ذیربط این خلا برطرف و امید آن داریم با شتاب و قوت هرچه بیشتر به سمت کاهش آسیب های اجتماعی تهران گام برداریم .

وی همچنین با تاکید براینکه مددکاران و پرسنل این سازمان به صورت شبانه روز در حال تلاش و خدمات دهی به مدد جویان هستند ،  از رسانه ها خواست تا آنها هم به سهم خود در این تلاش مقدس  شریک باشند و اطلاعات و اخبار میدانی را صادقانه به اطلاع مردم شریف تهران برسانند تا ضمن مقابله با شایعات و اخبار غیر واقع موجبات دلگرمی خادمان مددکار  را نیز فراهم اورند .

در پایان این نشست با اهدای لوح تقدیر  به دبیران مجمع خیرین و هدایا به بانوان حاضر در جلسه  از زحمات آنان تقدیر شد.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.