2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
تسهیل در عبور و مرور ایمن دانش‌آموزان در شعاع ۵۰۰ متری مدارس در منطقه ۹

تسهیل در عبور و مرور ایمن دانش‌آموزان در شعاع ۵۰۰ متری مدارس در منطقه ۹

نبض تجارت- شهردار منطقه ۹ از انجام اقدامات ترافیکی در راستای ایمن‌سازی معابر منتهی به مدارس و مراکز آموزشی تا شعاع ۵۰۰ متری پهنه غربی شهر تهران خبر داد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار این منطقه گفت: براساس تصمیمات اتخاذ شده در نشست مشترک شهردار منطقه ۹ با شهرداران مدارس، طرح ایمن سازی معابر منتهی به مدارس و مراکز آموزشی منطقه تا شعاع ۵۰۰ متری در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۹ قرار گرفت.

وی افزود: در قالب این پروژه و در مدت یک ماه نسبت به نصب و نوسازی تابلوها و تجهیزات ترافیکی، مرمت و نصب چراغ های راهنمایی و رانندگی، خط کشی محوری و سرعتکاه و خط کشی گذرگاه های عابر پیاده در حریم ۵۰۰ متری مدارس انجام می شود.

شهردار منطقه۹ عنوان کرد: همچنین در این راستا خط کشی صف و زمین بازی در حیاط مدارسی که به تازگی روکش آسفالت شده‌اند اقدام لازم انجام و نسبت به نصب دوچرخه بند در برخی مدارس پسرانه که امکان پارک دوچرخه دانش آموزان در آن ها وجود دارد نیز اقدام شد.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.