2024/05/06
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
فرصت‌های حمایتی وزمین از جوانان ایران زمین

فرصت‌های حمایتی وزمین از جوانان ایران زمین

نبض تجارت- بانک ایران زمین که در سال‌های اخیر، اقدامات حمایتی شایسته‌ای را از جوانان کشور برای تداوم روند کسب و کارهای خرد و فناورمحور به انجام رسانید، این بار مسیر استراتژیک خود را بر استفاده از ظرفیت‌های مدیران جوان و توانمند به کار گرفت.

به گزاش نبض تجارت ؛ بانک‌ها به عنوان یکی از بخش های تامین مالی اقتصاد کشور نقشی مهم و اساسی را با قرار گرفتن در کنار تولید و تامین بخش مهمی از اعتبار حوزه تولید کشور ایفا می‌کنند. نظام بانکداری ایران می‌تواند همواره با تامین مالی طرح‌ها و ایده‌های نو که نیازمند منابع هستند، فضا را برای ورود جوانان نخبه و توانمند ایجاد کنند. یکی از فعالان این حوزه در عرصه بانکداری، بانک ایران زمین است که اولویت برنامه‌های خود را در حمایت از جوانان این مرز و بوم در اهداف راهبردی توسعه اقتصادی کشور قرار داد.

بانک ایران زمین که همواره با پرداخت وام‌های تکلیفی ازدواج و فرزندآوری عمل به حمایت از جوانان را اثبات کرد، در گام دوم فعالیت‌های راهبردی خود حمایت‌های تسهیلاتی را از کسب‌وکارهای جدید و فناورمحور که توسط جوانان و ایده‌های خلاق بدون منبع مالی است به اجرا درآورد.

گام سوم بانک ایران زمین در سال جاری در مسیر افزایش درآمد و بهینه‌سازی برنامه‌های استراتژیک وزمین با حفظ رویکرد حمایت از جوانان قرار گرفت و بر این اساس مدیران این بانک تصمیم بر به‌کارگیری مدیران جوان و توانمند گرفتند.

وزمین با علم به این موضوع که میدان دادن به جوانانی که معتقدند ایده یا فعالیت‌های آنان برای شکوفاشدن نیازمند تامین منابع مالی است، این مهم مباحث توسعه پایدار اقتصادی را با اقدامات حمایتی به اجرا درآورده است. بانک ایران زمین حدود دوسال است که این فضا را برای جوانان ایجاد کرد و نمونه آن را می‌توان در نرم افزار همراه پرداخت که توسط یک گروه پنج الی شش‌نفری جوان ایجاد گردید و این زمینه را بانک ایران زمین با اعتماد و اعتقاد به جوانان توانمند کشورمان ایجاد کرد.

طراحی سرویس‌های مختلف بانکی از طرف ایران زمین در بخش‌های تولید داخلی و حمایت از این حوزه‌ها، خدمتی متمایز از «وزمین» به شمار می‌آید که رفع دغدغه جوانان در نشان‌دادن توانایی‌های تولیدی و اقتصادی آنها می‌باشد. این بانک با استفاده از ظرفیت‌های فناورمحور و با راه‌اندازی مرکز نوآوری، تحول دیجیتال قابل قبولی در درآمدها و بهبود عملکرد خود را داشته است. همچنین با حمایت از استارت‌آپ‌ها و ایده‌های نو سعی در تامین نیازهای زیرمجموعه خود دارد.

از جمله اهداف بانک ایران زمین افزایش اعتماد و رضایت مشتریان و افزایش میزان سپرده‌گذاری است و معتقد است که با توسعه بانکداری دیجیتال و ارائه سرویس‌های بانکی آنلاین که توسط متخصصان جوان داخلی و مدیران توانمند به اجرا در می‌آید می‌توان به این نتیجه دست پیدا کرد.

به همین منظور، بانک ایران زمین در نظر دارد با انتصاب مدیران جوان و توانمند، انگیزه و مسئولیت پذیری همکاران را افزایش داده و به مشتریان خدمات مطلوبی ارائه دهد. بانک ایران زمین در سال جاری برای افزایش درآمد و بهینه‌سازی مسیر توسعه‌ای خود از استراتژی استفاده از مدیران جوان و توانمند استفاده کرده است.

بنابر اعلام، با هدف ورود نیروهای جوان به بخش های مدیریتی و اجرایی، انتصاباتی در چند حوزه مدیریتی از قبیل بازرسی، مالی، امور شعب، اداره تطبیق و تدوین با قوانین و مقررات و اداره حفاظت پرسنلی توسط بانک ایران زمین صورت گرفت. ایجاد انگیزه و افزایش مسئولیت پذیری در بین همکاران و سرمایه انسانی جوان در بانک ایران زمین و ارائه سرویس‌های مطلوب به مشتریان از اهداف این انتصابات عنوان شده است

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.