2024/05/06
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
رویکردهای بانک ایران زمین در جهت ارزش‌آفرینی برای مشتریان

رویکردهای بانک ایران زمین در جهت ارزش‌آفرینی برای مشتریان

نبض تجارت _ بانک ایران زمین در طول سال‌های فعالیت خود و خصوصا در سال‌های اخیر، رویکردها و برنامه‌های خود را در جهت ارزش‌آفرینی برای مشتریان قرار داده است و این مهم را با تامین زیرساخت‌های لازم، خدمات مختلفی را از طریق بهینه‌سازی محصولات فناورمحور به انجام می‌رساند.

به گزارش نبض تجارت ؛ بسیاری از بانک‌های دنیا در عصر حاضر اقدام به راه‌اندازی محصولات و ارائه خدمات غیرحضوری با هدف جلب رضایت و جذب مشتریان جدید کرده‌اند، بانک‌های ایران نیز از این امر مستثنی نبوده و در مسیر بانکداری مدرن با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فناورمحور اقدامات و برنامه‌هایی را به کار گرفته اند. بانک ایران زمین از جمله بانک‌های خصوصی در کشور است که با بهره‌گیری از تجربیات گذشته و دانش و فناوری روز با نگرشی مشتری‌مدارانه نقش‌آفرینی مطلوبی در این زمینه داشته است.  

 
بانک ایران زمین به دنبال جلب رضایت مشتریان خود است و با توسعه خدمات بانکی مدرن، تجربه مشتری‌مداری را بهبود می‌بخشد. رویکرد این بانک در مسیر خلق ارزش‌افزوده برای مشتریان توجه به نیروی متخصص و کارآمد و اخلاق مدار است که مدیریت این بانک با جذب کارکنان متخصص و مشتاق و به‌کارگیری مدیران جوان نخبه در بخش‌های مختلف، این مهم را دنبال می‌کند.
 
اولویت بانک ایران زمین قبل از بهره‌گیری درآمدی، به ایجاد ارتباط صمیمانه با مشتریان بنیان گذاشته شده است و در این مسیر توجه ویژه‌ای به نوع برخورد کارکنان با مشتریان و آموزش‌های لازم داشته است.
 
رویکرد دیگر بانک ایران زمین برای خلق ارزش‌افزوده مشتریان در بهره‌گیری از تمامی اجزای یک اکوسیستم از پلتفرم، زیرساخت، کسب و کار دیجیتال، زیرساخت داده گرفته تا باشگاه مشتریان و مرکز تماس دیجیتال است. این بانک برای افزایش امنیت کاربران، سرویس "بلیت امنیتی" را راه اندازی کرده است و به منظور افزایش امنیت کاربران در سامانه‌های فراز و بانکداری الکترونیک و همچنین برای جلوگیری از برداشت‌های غیرمجاز از سپرده‌های مشتریان اقدام به راه‌اندازی سرویس‌های مناسب کرده است.
 
قانون مداری رویکرد دیگر بانک ایران زمین است تا تسهیلات خود را به شکل منصفانه و عدالت‌محور ارائه کند و از این طریق اطمینان حاصل شود که مشتریان در فرایند دریافت وام، از عدالت و عدم تبعیض برخوردار باشند. چنانچه اعطای تسهیلات منوط به ارزیابی دقیق، تشکیل پرونده تسهیلاتی مطابق با دستورالعمل‌ها و رعایت مقررات اعتباری و شناخت کافی از مشتریان است که نتیجه آن نیز عدالت اجتماعی در پرداخت تسهیلات برای عموم جامعه است.
 
این امر موجب شده تا از سو فرایند پرداخت تسهیلات با عدالت و نظم و انظباتی قانون مدارانه صورت گیرد و از سوی دیگر نیز متقاضیان دریافت وام، اطمینان داشته باشند که در فرایندی مساوی و بده دور از رابطه‌های انحصار گرایانه و ضابطه‌های دست و پا گیر می‌توانند در زمانی معین، تسهیلات مورد نظر خود را کسب نمایند.
 
بانک ایران زمین با توسعه خدمات آنلاین و دیجیتالی، دسترسی به خدمات بانکی را در سراسر کشور برای کسب و کارهای خرد و تولید داخلی آسان‌تر می‌کند.
 
این بانک به تعامل موثر بین بانک و مشتریان توجه دارد و زنجیره خدمات بانکی جامع را با توجه به نیازهای مشتریان ارائه می‌دهد و با ایجاد زیرساخت‌های مالی مناسب، فرصت‌های توسعه را برای کسب و کارهای داخلی فراهم می‌کند.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.