2024/05/04
۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
راه‌اندازی اولین کلبه بازیافت در منطقه۹
مرتضوی خبر داد:

راه‌اندازی اولین کلبه بازیافت در منطقه۹

نبض تجارت- شهردار منطقه۹ از راه‌اندازی اولین کلبه بازیافت در هفته هوای پاک در دبستان پسرانه شهید رجبی خبر داد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه با اشاره به آموزش مباحث محیط زیستی به کودکان و جلب مشارکت آنها گفت: همزمان با روز ملی هوای پاک و به منظور آشنایی با آلاینده‌های هوا و بهینه سازی مصرف انرژی و تفکیک پسماند ویژه برنامه ای در این خصوص در دبستان پسرانه شهید رجبی با حضور ۴۰۰نفر از دانش آموز برگزار شد.

وی افزود: در همین راستا و جهت ترویج فرهنگ جداسازی پسماندها و ضرورت حفاظت از محیط زیست، اولین کلبه بازیافت را در دبستان پسرانه شهید رجبی مستقر کردیم تا دانش آموزان پس از تحویل پسماند خشک به این کلبه‌ها لوازم التحریر مورد نیاز خود را دریافت کنند.

مرتضوی یادآور شد: کلبه‌های بازیافت بزودی در سایر مدارس منطقه۹ به منظور مشارکت بهتر دانش آموزان در امر بازیافت مستقر خواهد شد.

لازم به ذکر است در این ویژه برنامه از ۵۰ دانش آموز فعال در زمینه محیط زیست و تفکیک پسماند که در نمایشگاه کاردستی بهترین دور ریختنی‌ها شرکت کرده بودند تقدیر به عمل آمد.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.