2024/05/05
۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
بزرگراه جلال آل احمد سبز می‌شود

بزرگراه جلال آل احمد سبز می‌شود

نبض تجارت- معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲ گفت: به منظور کاهش آلودگی هوا و زیباسازی منظر شهری ۴ هزار متر مربع فضای سبز در حاشیه بزرگراه جلال آل احمد احداث می‌شود.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، علی اصغر طاهری گفت: به منظور افزایش سرانه و توسعه فضای سبز منطقه عملیات احداث فضای سبز رفیوژ میانی بزرگراه جلال آل احمد با کاشت ۷۰۰۰ اصله درختچه یاس هلندی در دستور کار قرار گرفت.

وی همچنین از بازپیرایی فضای سبز بلوار مرزداران خبردادوگفت: با توجه به ویژگی سبز منطقه ۲ نیاز است وضعیت معابر شهری منطقه نیز با این ویژگی همخوانی داشته و سبزتر باشد، بر همین اساس رفیوژ سبز میانی بلوار مرزداران به متراژ ۳هزار مترمربع حدفاصل بزرگراه اشرفی اصفهانی تا بزرگراه شیخ فضل الله اجرا شد.

وی افزود: به منظور سرسبزی و ارتقای سطح کیفی نمای بصری در این خیابان که به عنوان یکی از بلوارهای اصلی منطقه ۲ محسوب می شود، عملیات کاشت درختچه یاس هلندی به عنوان درختچه همیشه سبز در این مسیر غرس و تعداد ۵۰۰۰ اصله درختچه کاشته شد.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.