2024/05/04
۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
اجرای غربالگری فشار و قندخون ویژه شهروندان منطقه۹

اجرای غربالگری فشار و قندخون ویژه شهروندان منطقه۹

نبض تجارت- شهردار منطقه ۹ از اجرای غربالگری فشار و قند خون با کمک تیم پزشکی در بوستان شمشیری، میدان آزادی و مجموعه شهربانو به منظور خدمت رسانی هر چه بیشتر به شهروندان خبر داد.

 به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: پویش ملی سلامت با شعار "آگاهی زودتر، مراقبت موثرتر"به منظور غربالگری دیابت و فشارخون بالا برای جمعیت بالای ۱۸ سال انجام شد.

وی افزود: به این منظور و با استقرار کامیونت پزشکی جهت اجرای طرح پویش ملی غربالگری فشار خون وتست قند خون با همکاری مرکز بهداشت غرب درمیدان آزادی و بوستان شمشیری ویژه شهروندان برگزار شد.

مرتضوی به اهداف اجرای پویش ملی سلامت اشاره کرد و گفت: این پویش در ابتدا با هدف آموزش بیشتر و ارتقای سطح سواد سلامت مردم و در مرحله بعد برای شناسایی بیماران دیابتی و با فشار خون بالا جهت کنترل بیماری برگزار شد.

شهردار منطقه ۹ در ادامه عنوان کرد: همچنین نصب پوستر و بنر در سرای محلات جهت اطلاع رسانی برای مراجعه افراد بالای ۱۸ سال به مرکز جامع سلامت در سطح منطقه  وخانه های سلامت انجام شد.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.