2024/05/05
۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
ساماندهی و بهسازی سرویس بهداشتی بوستان‌های منطقه ۲

ساماندهی و بهسازی سرویس بهداشتی بوستان‌های منطقه ۲

نبض تجارت- معاون فنی و عمران شهرداری منطقه۲ از اجرای عملیات ساماندهی و بهسازی سرویس‌های بهداشتی عمومی، مبلمان پارک‌ها و بوستان‌های منطقه خبر داد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، حمید رضا رنجبر با تاکید بر اهمیت ارتقاء بهداشت عمومی و حفظ سلامت شهروندان اظهار داشت: همزمان با اجرای طرح بیست گانه خدمت ، پس از بازدیدهای میدانی صورت گرفته از بوستان ها ، عملیات ساماندهی، مرمت و بهسازی، رفع نواقص و تجهیز سرویس‌های بهداشتی بوستان‌ها در دستور کار عوامل اجرائی معاونت فنی و عمرانی و معاونت خدمات شهری، قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: انجام ایزوگام پشت بام، تعویض ورودی های فرسوده، تعویض و مرمت کاشی دیوارها، ترمیم کف و بهسازی سیستم روشنایی و... از جمله این  اقدامات است.

رنجبر اضافه کرد: این عملیات درحال حاضر در بوستان های کوکب،آسمان ، سپهرو... صورت گرفته و این طرح در مابقی بوستان ها اجرا می شود.

به گفته معاون شهردار منطقه ۲  در تداوم بهسازی بوستان ها، عملیات مناسب سازی ۱۳۰۰ مترمربع از معابر بوستان زمان در حال انجام است.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.