2024/05/05
۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
اجرای برنامه‌های سلامت‌محور در محلات منطقه۲ همزمان با هفته ملی سلامت مردان

اجرای برنامه‌های سلامت‌محور در محلات منطقه۲ همزمان با هفته ملی سلامت مردان

نبض تجارت- معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲ گفت: همزمان با هفته ملی سلامت مردان، خدمات و برنامه‌های سلامت‌محور در مساجد و سرای محلات اجرا می‌شود.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، اکرم رجای گفت: هفته ملی سلامت مردان فرصت مناسبی برای آگاهی بخشی و حساس سازی مردان برای مراقبت از سلامت خود است و بر همین اساس مدیریت شهری در راستای مسئولیت اجتماعی خود در ارتقای سلامت جامعه منطقه  برنامه های آموزشی سلامت محور اجرا می کند.

وی افزود: برنامه های آموزشی با هدف آگاهی بخشی و تشویق آقایان به مشارکت در توسعه برنامه های بهداشتی  و مراقبتی اجرا می شود.

رجای هدف اساسی از اجرای برنامه های هفته ملی "سلامت مردان" را آگاهی بخشی عمومی و حساس سازی مردان برای مراقبت از سلامت خود، پیشگیری از بروز بیماری های غیرواگیر و ترویج ضرورت تشخیص زودرس بیماری های مزمن و غیرواگیر از قبیل سرطان ها و کمک به پیشگیری از بروز آنها از طریق اصلاح سبک زندگی، ارتقاء سلامت مردان و خانواده، همراه با افزایش امید به زندگی دانست.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.