2024/05/05
۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
زمین‌ ورزشی باغراه فدک نوسازی شد

زمین‌ ورزشی باغراه فدک نوسازی شد

نبض تجارت- زمین‌ ورزشی باغراه فدک با هدف استفاده بهینه از فضاهای موجود شهری و در راستای توسعه و نهادینه شدن فرهنگ ورزش بین جوانان و نوجوانان، نوسازی و ساماندهی شد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی ؛ اکرم رجای، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه گفت: در راستای برنامه های مدیریت شهری در تقویت زیرساخت های فرهنگی و ورزشی، همزمان با اجرای برنامه های طرح تحول ۲۰ گانه خدمت، نوسازی و ساماندهی زمین ورزشی باغراه فدک در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در این طرح یکهزارمتر مربع چمن مصنوعی زمین ورزشی باغ راه فدک تعویض شد، گفت: زمین های ورزشی روباز محلات بر اساس اولویت‌ها، ظرفیت و همچنین جمعیت ساکن برای استفاده جوانان احداث شده و باتوجه به مطالبات و درخواست های شهروندان ورزشکار ،بهسازی این فضای ورزشی انجام شد.

معاون شهردار منطقه۲ گفت: مدیریت شهری تلاش دارد تا با فراهم کردن امکانات مناسب در محلات، شهروندان با کمترین هزینه و امکانات، سلامت جسمی و روانی خود را حفظ کنند.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.