2024/09/08
۱۴۰۳ يکشنبه ۱۸ شهريور
برگزاری دوره آموزشی-تخصصی شیوه‌های علمی مصاحبه استخدامی با حضور اساتید کشوری
در پی اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی انجام شد؛

برگزاری دوره آموزشی-تخصصی شیوه‌های علمی مصاحبه استخدامی با حضور اساتید کشوری

نبض تجارت- نشست آموزشی روش‌های علمی و تخصصی مصاحبه با داوطلبان آزمون استخدامی، با حضور علی محمودی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی، فرامرز بهاروند مدیرکل منابع انسانی این سازمان و دکتر شیوندی نماینده سازمان اداری و استخدامی کشور؛ با هدف ارتقای دانش و مهارت اعضای کمیته‌های مصاحبه استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور، در سالن اجتماعات ستاد مرکزی این سازمان و از طریق ارتباط ویدئوکنفرانسی با ادارات‌کل و مدیریت‌های درمان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور برگزار شد.

به‌گزارش نبض تجارت و به نقل روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، در این نشست علی محمودی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان بر لزوم ارزیابی دقیق و منصفانه تعهد و تخصص داوطلبان توسط کمیته‌های مصاحبه استخدامی بر مبنای معیارهای کارآمد و هدفمند ارزیابی، تأکید کرد.

براساس این گزارش، دکتر شیوندی نماینده سازمان اداری و استخدامی کشور نیز در این نشست، یافته‌های علمی و تجربی جدید در ارتباط با اصول و نحوه مصاحبه با داوطلبان استخدام توسط کمیته‌های مصاحبه را ارائه کرد.
گفتنی است سازمان تأمین‌اجتماعی به‌عنوان سازمانی با نزدیک به هزار واحد ستادی و اجرایی در کشور،  نیروی انسانی مورد نیاز بخش‌های بیمه‌ای و درمانی این سازمان را از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش جذب می‌کند. آخرین آزمون کتبی استخدام پیمانی این سازمان در روز جمعه مورخ 31/01/1403 به‌صورت همزمان در مراکز استان‌های سراسر کشور برگزار شد که از بین 71 هزار و 540 متقاضی ثبت‌نام‌کننده، 53 هزار و 898 نفر در این آزمون حاضر شده و برای استخدام پیمانی در 4 هزار و 707 شغل/محل با یکدیگر رقابت کردند و برگزاری مصاحبه‌ها از پذیرفته شدگان این آزمون نیز در حال برنامه‌ریزی است.
به‌گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، پس از انجام این مصاحبه از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی، با رعایت اولویت امتیاز مکتسبه، داوطلبان به میزان دو برابر ظرفیت مجوزهای استخدامی به هسته‌های گزینش ذیربط به منظور بررسی و انتخاب نفرات اصلی معرفی خواهند شد.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.