2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
گرانی بنزین مسکن را گران نمی‌کند / اعلام سهم تهرانی‌ها از مسکن ملی
وزیر راه و شهرسازی:

گرانی بنزین مسکن را گران نمی‌کند / اعلام سهم تهرانی‌ها از مسکن ملی

نبض تجارت :وزیر راه و شهرسازی می‌گوید: مسکن ملی برای تهران ابلاغ شده است و تهران هم در پروژه مسکن ملی وجود دارد. سهمینه تهرانی‌ها از ۴۰۰ هزار واحد مسکونی حدود ۶۷ تا ۷۰ هزار واحد مسکونی است.

به گزارش نبض تجارت ؛ وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این پرسش که آیا افزایش قیمت بنزین باعث گران شدن قیمت مسکن می‌شود؟ گفت: افزایش قیمت بنزین دلیلی بر گران شدن قیمت مسکن ندارد. تمام سعی دولت این بود اصلاح قیمت سوخت تاثیری در تمام بازارها نداشته باشد و قرار است این موضوع را کنترل و مهار کند.

محمد اسلامی در ادامه افزود: دولت در حوزه حمل و نقل مزیتی را برای فعالان این حوزه در نظر گرفته است تا افراد نخواهند بابت گرانی بنزین از جیب مردم پول اضافی بگیرند.

او به سهمیه مسکن ملی برای تهرانی‌ها هم اشاره و اظهار کرد: مسکن ملی برای تهران ابلاغ شده است و تهران هم در پروژه مسکن ملی وجود دارد. سهمیه تهرانی‌ها از ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در این طرح حدود ۶۷ تا ۷۰ هزار واحد مسکونی است.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.