2024/05/08
۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
تجدید میثاق مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره)
همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انجام شد

تجدید میثاق مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره)

نبض تجارت-همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی همراه با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران سایر دستگاه‌های اجرایی تابعه این وزارتخانه با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) با آرمان‌های والای حضرت امام (ره) و شهدا تجدید پیمان کردند.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر سید میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، مدیران و کارکنان این سازمان همزمان با دهه مبارک فجر، با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) ضمن اهدای تاج گل، قرائت فاتحه و زیارتنامه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی، با آرمان‌های والای امام و شهدا تجدید پیمان کردند.

در این مراسم معاونین، مدیران و کارکنان ستاد مرکزی سازمان تأمین اجتماعی و همچنین مدیران و کارکنان ادارات کل بیمه‌ای و درمانی استان‌های تهران و البرز و مدیران و کارکنان شرکت‌ها و موسسات تابعه سازمان تأمین اجتماعی حضور داشتند.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.