2024/05/12
۱۴۰۳ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت
نخستین رویداد شبکه سازی و ایده پردازی طرح تحول ساماندهی معتادین متجاهرتهران بزرگ
به همت سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران برگزار شد:

نخستین رویداد شبکه سازی و ایده پردازی طرح تحول ساماندهی معتادین متجاهرتهران بزرگ

نبض تجارت- نخستین رویداد شبکه سازی و ایده پردازی طرح تحول ساماندهی معتادین متجاهر شهر تهران با حضور کارشناسان، خبرگان و صاحب نظران این حوزه برگزار شد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی سازمان ، در این پنل محمدامین توکلی زاده، معاون امور اجتماعی و‌ فرهنگی شهرداری تهران پشتیبانی مردم را عامل موفقیت هرکاری خواند و گفت: اگر همه امکانات پای کار بیایند بدون پشتوانه مردمی در حوزه آسیب های اجتماعی کاری پیش نمی رود.

توکلی زاده  با بیان اینکه  اعتیاد یک بحث هویتی است و ما نمی توانیم از طریق اخلال در هویت و تحقیر، این مشکل را حل کنیم از صاحب نظران خواست  با ارائه الگوها و شاخصه‌ها و مولفه‌های مرتبط و مناسب در این مسیر به نتیجه مطلوب دست یابیم.
محمدامین توکلی زاده تصریح کرد : شهرداری تهران مدل قرارگاهی طراحی کردند که سه ضلع را در این مدل متصور شدیم، شهرداری با همه امکاناتش، نهادها و دستگاه‌ها و تشکیلات موظف و مردم که ضلع اصلی آن هستند که جلسه امروز نیز بر محور مردم شکل گرفته است.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.