2024/11/24
۱۴۰۳ يکشنبه ۴ آذر
ارتقاء خدمات بانکداری الکترونیک در بانک سینا شتاب می گیرد
مدیر عامل بانک سینا در بازدید از شعبه تکاب:

ارتقاء خدمات بانکداری الکترونیک در بانک سینا شتاب می گیرد

نبض تجارت- مدیرعامل بانک سینا در بازدید از شعبه تکاب در استان آذربایجان غربی گفت: در راستای تقویت اعتماد و تقویت تعامل با مشتریان، مدرن سازی خدمات بانکی و ارتقاء بانکداری الکترونیک در این بانک شتاب می گیرد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی بانک سینا؛ دکتر ایمانی ضمن رضایت از وضعیت عملکردی شعبه تکاب، از تلاش همکاران منطقه آذربایجان غربی قدردانی و خاطرنشان کرد: موقعیت کم نظیر این منطقه، شهرستان تکاب را از لحاظ سرمایه گذاری در بخش صنعت و تعاملات تجاری و اقتصادی در موقعیت مهمی قرار داده است.
وی با اشاره به اهداف بانک در زمینه توسعه شعب در شهرستان ها به ویژه در چند سال اخیر، موقعیت جغرافیایی و دارا بودن ظرفیت تاریخی، طبیعی و گردشگری را یکی از پتانسیل های شهرستان تکاب برشمرد و تصریح کرد: این شهرستان به لحاظ دارا بودن ظرفیتهای بالقوه در حوزه های مختلف تولید و صنعت، مستعد اتخاذ تدابیر و راهکارهای لازم برای افزایش سهم مشارکت بانک در توسعه و رونق هر چه بیشتر تولید و اشتغالزایی پایدار است.
وی با اشاره به لزوم توجه به رونق تولید و رفع موانع مالی آن در همه زمینه ها گفت: نگاه ویژه به بازاریابی و افزایش سهم بازار باید در بین همکاران حاکم باشد.
مدیر عامل بانک سینا اظهار داشت: با توجه به امکانات مدرن و محصولات متنوع موجود بانک، توجه به بهبود و ارتقاء خدمات بانکداری به منظور ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر، یکی از اولویت های بانک سینا است.
وی در ادامه گفت: بانک سینا بدون محدودیت از مدرن سازی خدمات بانکی حمایت می کند و با علم به توانمندی همکاران پر تلاش و ایجاد ظرفیت های جدید در این بخش، تحقق اهداف تعیین شده در سال 1401 زودتر از موعد دور از دسترس نیست.
وی ضمن ابراز خرسندی از عملکرد صورت های مالی و نیز ترکیب منابع و مصارف شعبه تکاب بر لزوم توجه به کاهش قیمت تمام شده پول و افزایش سهم بانک از بازار مستعد منطقه آذربایجان غربی تاکید کرد و راهنمایی های لازم را جهت بهره وری بیشتر از ظرفیتهای اقتصادی و تجاری موجود در منطقه ارائه داد.
دکتر ایمانی پس از بازدید از شعبه تکاب در نشستی با همکاران و مدیران منطقه در جریان مطالبات مشتریان و میزان رضایتمندی آنها از خدمات بانک قرار گرفت و با کارکنان شعبه به گفت و گو و تبادل نظر پرداخت.
گفتنی است در این سفر معاونین شعب و مناطق و سرمایه های انسانی همراه مدیرعامل بودند.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.