2024/11/23
۱۴۰۳ شنبه ۳ آذر
رشد امتیاز شاخص رضایت مشتریان برای خدمات پس از فروش ایران‌خودرو

رشد امتیاز شاخص رضایت مشتریان برای خدمات پس از فروش ایران‌خودرو

نبض تجارت - شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو در پاییز امسال بالاترین امتیاز شاخص رضایت مشتریان (CSI) را در بین خودروسازهای داخلی به دست آورد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل ایکوپرس- نتایج نظرسنجی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نشان می‌دهد، ایساکو در دی ماه سال ۱۴۰۰ با کسب امتیاز ۷۹۲ در شاخص رضایت مشتریان، نه تنها رتبه نخست را در این شاخص میان خودروسازان داخلی کشور از آن خود کرد، بلکه تمامی رکوردهای ثبت شده خود را نیز پشت سر گذاشت. 

به گزارش روابط عمومی شرکت ایساکو، معاون خدمات پس از فروش شرکت ایساکو در این باره گفت: این امتیاز بالاترین عدد کسب شده در تمام ادوار نظرسنجی مشتریان براساس دستورالعمل شرایط، ضوابط و ارزیابی خدمات پس از فروش صنعت خودرو بوده است، این رشد در حالی به دست آمد که شرکت ایساکو در سه ماهه پاییز امسال موفق به کسب امتیاز ۷۹۰ در این شاخص شده بود. 
وردینی افزود: شرکت ایساکو با هدف گذاری صحیح و حرکت در مسیری صعودی، امتیاز خود را نسبت به مدت مشابه در پایان پاییز امسال به میزان ۱۱ امتیاز رشد داد و با کسب امتیاز ۷۹۰ صدر نشین حوزه رضایت مشتری در بین تمامی خودرو سازان داخلی کشور شد. 
وی گفت: شرکت ایساکو در ارزیابی وزارت صمت در سال ۱۳۹۹ نیز با کسب امتیاز ۸۵.۵ بالاترین امتیاز در مجموع شاخص های ارزیابی را کسب کرده بود و با رکورد زنی در این حوزه در بین تمامی شرکت های عرضه کننده خودروی کشور، برای دوازدهمین سال متوالی به «مقام اول» خدمات پس از فروش صنعت خودرو دست یافت.
¬گفتنی است، شاخص رضایت مشتریان یکی از زیر شاخص‌های محاسبه نتیجه عملکرد است و به صورت ماهانه و فصلی مورد بررسی قرار می گیرد. سایر شاخص های ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران که برآیند امتیاز آن به صورت سالانه اعلام می شود، شامل مواردی همچون بررسی وضعیت نمایندگی‌ها، مهارت نیروی انسانی، نظامات کیفیت، قطعات یدکی و ابزار مخصوص و ... است.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.