2024/05/05
۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
کاهش تصادفات و افزایش ایمنی تا پایان سال 1401
با برنامه ریزی های صورت گرفته در منطقه 5 رقم می خورد:

کاهش تصادفات و افزایش ایمنی تا پایان سال 1401

نبض تجارت- با در نظر گرفتن 30 مصوبه ترافیکی برای منطقه 5، این منطقه تا پایان سال 1401 با کاهش تصائافات و افزایش ایمنی روبرو خواهد بود.

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه 5، سید حسین حسینی نژاد مدیرکل ایمنی و فنی و مهندسی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مورد بازدید خود از منطقه 5 گفت: طی بازدید های دوره ای که در سال 1401 در سطح مناطق تهران داریم امروز در خدمت همکاران حمل و نقل و ترافیک منطقه 5 بودیم و هدف از این بازدید شناسایی نقاط حادثه خیز و بالابردن سطح ایمنی معابر است که باشناسایی نقاطی که در مسیر هماهنگ شده بود به همراه رئیس پلیس راهور بازدید صورت گرفت.
وی افزود: عمده موضوعاتی که در منطقه 5 با آن همراه بودیم به جهت داشتن شیب تند در شبکه معابر، بحث آرام سازی اولویت اول است که دستورات لازم در این خصوص صادر و صورتجلسه شد و به منطقه ابلاغ خواهد شد و پلیس راهور و معاونت ترافیک در کنار هم دستورکارهای لازم را عملی خواهند کرد.
حسینی نژاد ادامه داد: یکسری اصلاحات هندسی در منطقه 5 نیاز به طراحی دارد که با گرفتن مشاور این اصلاحات صورت خواهد گرفت تا شاهد روان سازی برخی نقاط گره ساز باشیم.
وی در پایان گفت: امیدواریم با  اجرای این بندها و مصوبات شاهد ارتقای سطح ایمنی معابر و کاهش تصادفات باشیم. خوشبختانه این بازدید ها در مناطق نتایج مثبتی داشته و کاهش سطح تصادفات در شهر تهران را شاهد خواهیم بود.
همچنین مهدی نوروزی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 در جریان این بازدید گفت: بازدید بسیار خوبی از سطح معابر داشتیم و توانستیم با پیگیری های به عمل آمده مصوبات خوبی برای منطقه 5 بگیریم و نوید این را می دهم که اتفاقات بسیار خوبی در بحث ایمنی و حفظ جان شهروندان با این نگاه خوب و بازدید های میدانی شکل خواهد گرفت.
وی افزود: حدود 30 مصوبه ترافیکی برای منطقه 5 در سال 1401 با این بازدید در نظر گرفته شده تا  شروع خوبی داشته باشیم و اتفاقات خوبی در سطح منطقه 5 رقم بخورد.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.