2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
دانسا، درگاهی به‌سوی آگاهی
رونمایی از پایگاه دانش‌افزایی بانک سامان؛

دانسا، درگاهی به‌سوی آگاهی

نبض تجارت-بانک سامان باهدف افزایش دانش بانکی عموم جامعه و تسهیل فرآیندهای بانکی از طریق افزایش آگاهی‌های عمومی، پایگاه اطلاع‌رسانی دانسا را رونمایی کرد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل سامان رسانه، پایگاه دانش‌افزایی دانسا به‌عنوان یک ابزار آموزشی و آگاهی بخشی در حوزه مسائل بانکی، مالی و بیمه‌ای توسط روابط عمومی بانک سامان راه‌اندازی شد.

بر این اساس دانسا مخفف عبارت دانش سامانی است و اداره‌کنندگان این پایگاه می‌کوشند که در آن پیرامون خدمات بانکی، بیمه‌ای، پرداخت، فناوری‌های نوین بانکی و شیوه‌های دریافت این خدمات و مزیت و امکانات محصولات این حوزه‌ها اطلاع‌رسانی کنند.
به گفته اداره‌کنندگان سایت دانسا، مأموریت اصلی این سایت افزایش آگاهی و دانش مخاطبان سایت بانک سامان در حوزه‌های تخصصی بانک، بیمه و پرداخت است تا بر این اساس بتوانند مشتریان را به درک دقیق‌تر و عمیق‌تری از خدماتی که شایسته آن هستند و در گروه مالی سامان ارائه می‌شود، برسانند.
لازم به ذکر است که دانسا مطالب خود را در قالب متن، ویدئو، عکس، اینفوگراف و پادکست به مخاطبان خود ارائه خواهد کرد.
علاقه‌مندان برای مشاهده این سایت می‌توانند به آدرس www.sb24.ir/dansa مراجعه کنند.

 

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.