2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
اهدای 500 بسته معیشتی به ایتام کمیته امداد توسط کارکنان بانک ملی ایران در استان فارس

اهدای 500 بسته معیشتی به ایتام کمیته امداد توسط کارکنان بانک ملی ایران در استان فارس

نبض تجارت- اداره امور شعب بانک ملی استان فارس در اقدامی خداپسندانه، ضمن میزبانی از تعدادی از ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در ضیافت افطاری، 500بسته معیشتی را تقدیم آنها کرد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی بانک ملی ایران کریم ریگی زادگان رئیس اداره امور شعب استان فارس در این مراسم گفت: کارکنان بانک ملی ایران علاوه بر ارائه خدمات بانکی ، مشارکت در امور خیر و کمک به ایتام را سرلوحه خود قرار داده اند .

وی افزود:این قبیل اقدامات با تقویت روحیه معنوی کارکنان، موجب پیوند بانک ملی ایران با آحاد مردم و لایه های اجتماعی کشور می شود.
مرتضی موصلی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان فارس نیز در این مراسم ضمن تجلیل از مشارکت بانک ملی ایران در امور خداپسندانه، از اقدامات مستمر بانک ملی استان فارس در ارائه خدمات مطلوب به مددجویان این سازمان قدردانی کرد.
در این مراسم با اهداء لوح تقدیر از تعدادی از خیرین استان، تقدیر به عمل آمد.
اداره امور شعب استان فارس همچنین در آیین جشن تکلیف ۲۰ مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) از محل کمک های کارکنان،با تقدیم ۲۰ عدد کارت هدیه پنج میلیون ریالی از آنها تکریم و تجلیل به عمل آورد.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.