2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی

مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی

نبض تجارت- بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی ایران بیوتی، به‌عنوان بزرگ‌ترین گردهمایی بین‌المللی صنایع مربوط به مواد شوینده، پاک‌کننده، بهداشتی، سلولوزی و ماشین‌آلات وابسته با حضور فعال بانک سامان در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل سامان رسانه، بانک سامان با گستره متنوعی از خدمات و محصولات در حوزه‌های گوناگون و برنامه جدی برای حمایت از فعالان صنعت شوینده، پاک‌کننده، بهداشتی و سلولوزی در حوزه خدمات ریالی، ارزی و اعتباری با کادری کامل متشکل از مدیران ارشد، میانی و کارشناسان متخصص در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی ایران بیوتی حضور خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، بانک سامان که به‌واسطه خدمات گسترده و کامل خود در سال‌های گذشته به انتخاب اول شرکت‌های تولیدی و صنعتی به‌ویژه در حوزه شوینده و سلولزی کشور تبدیل‌شده، در مدت برگزاری این رویداد با برگزاری جلسات و ملاقات حضوری آخرین خدمات و امکانات خود را در اختیار این حوزه اقتصادی کشور قرار خواهد داد. گفتنی است، این نمایشگاه از 14 لغایت 17 اردیبهشت در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در غرفه بانک سامان در سالن 8 و 9 مشاور‌ه‌های فنی لازم درزمینهٔ خدمات مالی و بانکی را دریافت کنند.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.