2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
حضور همراه اول در نمایشگاه بین‌المللی کیتکس 2022 با محوریت هوشمندسازی

حضور همراه اول در نمایشگاه بین‌المللی کیتکس 2022 با محوریت هوشمندسازی

نبض تجارت- همراه اول به عنوان اپراتور پیشرو در دیجیتالی‌سازی، به همراه شرکت‌ها و استارتاپ‌های زیرمجموعه خود و با شعار لمس جهان دیجیتال و محوریت هوشمندسازی در نمایشگاه بین‌المللی کیتکس 2022 حضور می‌یابد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، گروه همراه اول با محوریت «هوشمندسازی» در دومین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش با عنوان «کیتکس 2022» از 19 تا 22 اردیبهشت ماه 1401 حضور پیدا می کند.

 

گروه همراه اول همسو با مقولات شهر هوشمند، اینترنت اشیاء، فناوری های نوین مالی، بلاکچین و رمز ارزها، زیرساخت و امنیت و رسانه های دیجیتال در این رویداد بین المللی و در قالب چهار زون تخصصی حضور می یابد.

 

علاقه مندان به حضور در این نمایشگاه و بازدیدکنندگان آن می توانند با مراجعه به غرفه همراه اول در مرکز سالن اصلی کیتکس 2022، از آخرین دستاوردهای فناورانه اپراتور اول ارتباطی در چهار زون تخصصی «سرویس های دیجیتال»، «اقتصاد دیجیتالی»، «توریسم» و «هوشمندسازی» بازدید کنند.

 

نحوه حضور گروه همراه اول به شکل یکپارچه و با شعار «لمس جهان دیجیتال» است و ضمن ارائه ابتکارات فناورانه و دستاوردهای نخبگان بومی در راستای تحقق رویای دیجیتال، تکنولوژی های روزِ بومی شده جهانی نظیر «پردازش در لبه MEC»، «شهر هوشمند»، «حمل و نقل هوشمند»، «پیکربندی خودکار هوشمند» و «POC» را نیز در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهد.

 

با توجه به اینکه مأموریت همراه اول «تحقق رویای دیجیتال»، چشم انداز آن « تبدیل شدن به یکی از رهبران بازار ICT منطقه با ارائه خدمات و راهکارهای هوشمند با هدف توانمندسازی اکوسیستم دیجیتال» و ارزش های آن برای دستیابی به این اهداف در قالب سه مفهوم «حامی، چابک و توانمندساز» است، نحوه حضور آن در کیتکس 2022 نیز براساس همین ارزش هاست.

 

بنابراین همراه اول به عنوان رکورددار بالاترین سرعت اینترنت در کشور و پیشرو در حوزه دیجیتالی سازی، مشارکت فعالی در برگزاری رویدادهای جانبی اعم از سمینارها و کارگاه های تخصصی همسو با مقولات در نظر گرفته شده برای برگزاری این نمایشگاه دارد.

 

لازم به ذکر است سازمان منطقه آزاد اروند اعلام کرده با توجه به محور‌های توسعه ای تبیین شده توسط مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور برای منطقه آزاد کیش و تأکید بر ضرورت پیشرو بودن این منطقه در زمینه های شهر هوشمند، برنامه ریزی لازم به منظور بهره برداری هدفمند و حداکثری از توان شرکت کنندگان در نمایشگاه کیتکس 2022 در سطوح مختلف انجام می شود.

 

علاقه مندان به بازدید از این نمایشگاه و دستاوردهای همراه اول در بخش های «فنی و شبکه»، «تحقیق و توسعه»، «فناوری اطلاعات»، «فروش» و استارتاپ ها و هاب های همکار با شرکت «حرکت اول» می توانند از ساعت 17 تا 22 به مرکز دائمی نمایشگاه های بین المللی کیش مراجعه کنند.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.