2024/11/21
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱ آذر
همزمان با 27 اردیبهشت و روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک خبر داد: روابط عمومی پست بانک ایران به وظایف خود برای اقناع و پاسخگویی به ذی‌نفعان عمل کرده است

همزمان با 27 اردیبهشت و روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک خبر داد: روابط عمومی پست بانک ایران به وظایف خود برای اقناع و پاسخگویی به ذی‌نفعان عمل کرده است

نبض تجارت- رئیس اداره کل روابط عمومی بانک ضمن تبریک 27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی به جامعه ارتباطات و همکاران روابط عمومی‌ بانک در سراسر کشور و با اشاره به اینکه روابط عمومی پست بانک ایران همواره به وظایف خود برای اقناع و پاسخگویی به ذی‌نفعان عمل می‌کند، گفت: احترام به افکار عمومی، اقناع و پاسخگویی به موقع به نیازها، تماس های مردمی و مخاطبان مهمترین وظیفه و رسالت مدیران و کارشناسان روابط عمومی در سازمان ها و نهادها است.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، سید رحمان حسین پور رئیس اداره کل روابط عمومی بانک با اشاره به اینکه بی تردید با هوشمند شدن لحظه به لحظه فضای ارتباطی و هوشمندی هر چه بیشتر مخاطبان و ذی نفعان، ایفای نقش، مدیریت بهینه و به موقع امپراطوری رسانه ها در دهکده جهانی ارتباطات بسیار دشوار خواهد شد، گفت: اذعان داریم با وجود امکانات و ابزارهای نوین فناوری در آینده فقط نهاد یا سازمان خاصی نقش تولید محتوا، اطلاع رسانی و انتقال پیام ها را بر عهده نخواهد داشت و به طور یقیین هر یک از افراد جامعه به عنوان رسانه در این دهکده جهانی ایفای نقش می‌کنند و در این فضا مدیریت بر تولید، انتشار و نظارت پیام ها روز به روز دشوارتر می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه فوریت در انجام عمده ی فعالیت های روابط عمومی و اطلاع رسانی و پاسخگویی شفاف به مخاطبان، مستلزم داشتن نیروی‌های مجرب، متخصص، مسئولیت پذیر و اخلاق مدار است، اظهار کرد: خوشبختانه اغلب کارشناسان روابط عمومی پست بانک ایران با سابقه خدمت و تجربه بالای 20 سال از ابتدای فعالیت این بانک نواندیش توانسته اند در تمامی سیاست های راهبردی و برنامه ها، همراه و همیار بانک باشند.
حسین پور با اشاره به برخی از فعالیت های اداره کل روابط عمومی بانک برای شفافیت اطلاع رسانی و انجام وظایف ذاتی خود گفت: یکی از اولین کارهایی که در بانک به آن توجه کردیم باز طراحی پورتال بانک با رویکرد خدمت رسانی به مشتریان بوده است. همچنین در قدم بعدی تمامی محتوا و معرفی خدمات بانک به صورت اینفوگرافی، بروشور و موشن گرافیک برای هر سرویس و خدمت جدید به روز رسانی و اجرا شده است.
رئیس اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران پاسخگویی به بیش از 7000 پیام، تماس مشتریان، مخاطبان و ذی نفعان بانک را یکی دیگر از برنامه‌های سال گذشته اعلام کرد و ادامه داد: پست بانک ایران در سال گذشته برای انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود فعالیت های متنوعی را انجام داده است که پرداخت سود سهام عدالت 2.5 میلیون خانوار روستایی، یارانه 1.4 میلیون خانوار در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته و پرداخت 1.722.253 فقره تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ 10 میلیون ریال به هر نفر همزمان با شیوع ویروس کرونا بخشی از این فعالیت‌ها بوده است.
وی افزود: امهال 23 هزار فقره تسهیلات کسب و کارهای آسیب دیده به مبلغ 306 میلیارد ریال، کمک معیشتی به 2000 نفر از آسیب دیدگان زلزله سی سخت با اجرای طرح ایران همدل به مبلغ هشت میلیارد ریال، حمایت از 81 نفر از نخبگان پذیرفته شده روستایی در دانشگاه‌های دولتی با اختصاص یک میلیارد و 620 میلیون ریال و اختصاص پنج میلیارد ریال برای حمایت از مسابقات پارالمپیک 2020 توکیو که در سال 2021 برگزار شد، بخش دیگری از این برنامه‌ها بوده است. همچنین در سال جاری نیز پست بانک ایران از تهیه و تولید مستند آسیب دیدگان کرونا حمایت مالی و در طرحی برای آزادی زندانیان 300 میلیون تومان پرداخت کرده است.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.