2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
افزایش آمار جابجایی مسافران مترو در ایام برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

افزایش آمار جابجایی مسافران مترو در ایام برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

نبض تجارت- مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: آمار جابجایی مسافران در ایام برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب در خط يك مترو نسبت به روزهاي قبل،20 درصد افزایش داشت.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل مديريت ارتباطات و امور بين‌الملل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه، مهدي شايسته اصل با اشاره به استقبال شهروندان از مترو برای رسیدن به نمایشگاه کتاب افزود: این آمار ۲۰ درصدی در روزهای پایان هفته به ۵۰ درصد افزایش پیدا می کرد.

 

وی با بیان اینکه در ایام برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران فاصله حرکت قطارها در خط یک کاهش داشت خاطرنشان کرد:‌ در این ایام، آ‌مار مسافران ورودی ايستگاه مصلي امام خميني (ره) در روزهای پایانی هفته 7 برابر نسبت به ایام مشابه افزایش داشته است.

 

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه افزود: تمام توان خود را در خدمت رسانی سریع، ایمن و پاک به کار بستیم و امیدواریم با تجهیز و نوسازي این ناوگان در آینده بتوانیم خدمات بهتر و شایسته‌تری را به شهروندان ارائه كنيم.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.