2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
معرفی بسته‌های اینترنت و مکالمه پرتخفیف همراه اول ویژه دهه کرامت

معرفی بسته‌های اینترنت و مکالمه پرتخفیف همراه اول ویژه دهه کرامت

نبض تجارت- همراه اول با آغاز دهه کرامت، بسته‌های ویژه ترکیبی و اینترنت را برای تمامی مشترکان دائمی و اعتباری خود تدارک دیده است.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت، از امروز ۱۱ تا ۲۱ خردادماه مصادف با میلاد امام رضا(ع)، بسته های ویژه ترکیبی شامل مکالمه و اینترنت و همچنین بسته های ویژه اینترنت را برای تمامی مشترکان خود در نظر گرفته است

 

طراحی این بسته های ویژه با در نظر گرفتن عمده نیاز مشترکان دائمی و اعتباری صورت گرفته است که با درخواست متقاضیان به شکل تصادفی به آنها تخصیص می یابد.

 

برخی از بسته های در نظر گرفته شده شامل «اینترنت 1.5 گیگابایت 7 روزه با 700 مگابایت اینترنت هدیه»، «اینترنت 2.5 گیگابایت 7 روزه با 1.1 گیگابایت اینترنت هدیه»، «اینترنت 1 گیگابایت یک روزه با 500 مگابایت اینترنت هدیه»، «یک گیگابایت اینترنت و 60 دقیقه مکالمه درون شبکه و تلفن ثابت» و... است که به صورت تصادفی به مشترکان اختصاص می یابد.

 

تمامی مشترکان دائمی و اعتباری می توانند با شماره گیری «ستاره 100 ستاره 67 مربع» نسبت به خریداری این بسته های با قیمت ویژه اقدام کنند و همچنین در صورت إتمام حجم یا زمان بسته ها، مشترکان می توانند در بازه زمانی اجرای این طرح، نسبت به انتخاب و خریداری در دفعات بعدی نیز اقدام کنند.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.