2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
ایجاد همدلی و نشاط با اجرای ویژه برنامه های دهه کرامت در منطقه 19

ایجاد همدلی و نشاط با اجرای ویژه برنامه های دهه کرامت در منطقه 19

نبض تجارت- همزمان با فرا رسیدن دهه کرامت و ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا(ع)، برنامه های فرهنگی، هنری و فراغتی متنوعی با عنوان «امید تویی» برای شهروندان به ویژه بانوان و دختران اجرا خواهد شد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهدی هدایت شهردار منطقه ضمن گرامیداشت دهه کرامت و اهمیت گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی و رشد فضایل اخلاقی گفت: ویژه برنامه های دهه کرامت از 11 تا 21 خرداد در مدارس، مساجد، سرای محلات نواحی پنجگانه و مجموعه بانوان بوستان بزرگ ولایت برگزار می شود.
‌او افزود: برگزاری جشن کرامت، برپایی میزخدمت (مشاوره)، ايستگاه های صلواتي و فرهنگي در مساجد و محلات، کارگاه حجاب و عفاف، مسابقه کتابخوانی حدیث رضوی، دیدار با خانواده شهید، غبارروبي و عطر افشاني مزار شهدا در كنار كمك هاي مومنانه، برنامه حرم تا حرم و دست کریمانه از عناوین تدارک دیده شده به مناسبت این ایام است.

همچنین تقدیر از بانوان خادم افتخاری امام زاده علی اکبر (ع)، دختران محجبه با نام معصومه، برگزاری اردوی تفریحی و زيارتي به حرم امامزاده حمزه (ع) و پياده روي از حرم امام زاده ابوالقاسم (ع) تا حرم امام راحل، غبارروبی مزار شهیده پورزارع ، برپايي نمايشگاه مجازی كتاب و تولید محتوا در فضای مجازی از سایر برنامه های اجرایی محلات است.
به گفته این مسئول برگزاری کارگاه مهارت آموزی و خلاقیت آموزش مشاغل، نقاشی، خوشنویسی، شعرخوانی و برپایی گذر ورزشی و تفریحی از دیگر فعالیت های پیش بینی شده این ایام است.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.