2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
سرمایه انسانی عامل تحقق اهداف متعالی بانک توسعه تعاون است

سرمایه انسانی عامل تحقق اهداف متعالی بانک توسعه تعاون است

نبض تجارت- سرپرست بانک توسعه تعاون در بازدید ساختمان ستادی بانک بر نقش مهم سرمایه انسانی در تحقق اهداف متعالی بانک تاکید ورزید.

 

به گزارش نبض تجارت ؛ محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون در دیدار با همکاران ستادی بزرگمهر اظهار داشت: سازمانها برای دستیابی به اهداف و کسب رضایت جامعه هدف با اتکا به سرمایه انسانی و با طراحی فرآیندهای کارآمد برنامه ها را به اجرا در می آورند.

وی افزود: گرچه طراحی سیستم های نوین و بهره گیری از ابزارهای الکترونیک به عنوان مزیت رقابتی در موسسات مالی و بانکی مطرح است، توجه به این نکته لازم است که سرمایه انسانی متخصص و مجرب عامل بکارگیری این فرآیندها و راه اندازی سیستم ها است.
سرپرست بانک توسعه تعاون خاطر نشان کرد: یکی از اهداف بانک در دوره جاری تمرکز بر این موضوع است که شاخص های عملکردی به دو برابر افزایش یافته و سهم بانک توسعه تعاون در شبکه بانکی ارتقا یابد.
شیخ حسینی گفت: رویکرد همکاران ستادی بانک حمایت و پشتیبانی از واحدهای صف باشد و رویه ها و فرآیندهای متنوع بانک باید با نیازسنجی از شعب و مطابق با تامین رضایت مشتریان باشد.
وی تصریح کرد: بخش تعاون به عنوان جامعه هدف اصلی بانک مطرح است و ارتباط دو سویه بانک با تعاونگران می تواند در احیای ظرفیت های این بخش و کمک به رسیدن تعاون به جایگاه اصلی در اقتصاد ملی موثر باشد.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.