2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
تجهیز 21 کتابخانه در محلات منطقه دو

تجهیز 21 کتابخانه در محلات منطقه دو

نبض تجارت- سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه دو از تجهیز 21 کتابخانه در محلات خبر داد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه2،اکرم رجای،سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبرگفت:به منظور تقویت زیر ساخت های فرهنگی محلات و ترویج فرهنگ مطالعه ، کتابخانه های سرای محلات تجهیز و به روز رسانی می شود.
وی افزود: به منظور رفع کمبود و به روز رسانی منابع مطالعه ، 400جلد کتاب های متناسب با تقاضا و مراجعات تهیه و تحویل کتابخانه ها شد.
به گفته رجای همزمان با تهیه کتاب ،سایر مشکلات کتابخانه ها بررسی و در اولویت بر نامه های حوزه اجتماعی و فرهنگی قرار گرفت.
وی افزود: با توجه به اینکه  فعالیت مجدد فضاهای فرهنگی پس از مدت ها وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا از سرگرفته شده است، سرای محلات با ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی پذیرای شهروندان است.
سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه دو  در ادامه گفت:  نخستین  سینمای تخصصی کودک  پایتخت   نیز از دیگر ظرفیت های فرهنگی منطقه است که با اجرای برنامه های جدید فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.