2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
آغاز حركت جسورانه پاكسان براي تحول

آغاز حركت جسورانه پاكسان براي تحول

نبض تجارت- شركت پاكسان با توجه به سابقه طولاني خود در بازار در حوزه برندينگ تصميم به تحول گرفته است.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومي شركت پاكسان، پس از تغيرات مديريتي اخير اين مجموعه، براي همگام شدن با نيازهاي بازار  اقدام به تغيير و تحول در حوزه بازاريابي و برندينگ خواهد كرد.

به همين منظور جلسه هم انديشي با موضوع ارزيابي سياست ها و فرايندهاي بازاريابي و برندينگ شركت پاكسان با حضور مديران ارشد شركت و تعدادي از متخصصان حوزه بازاريابي، برندينگ، تبليغات، رسانه و توليد محتوا روز پنجشنبه ۲۶ خرداد ماه سال جاري در اين مجموعه برگزار شد.

در اين جلسه مهدي صولي سرپرست شركت پاكسان، با تاكيد بر ضرورت توجه به ارتقا نشان هاي شركت پاكسان درخصوص هدف تشكيل اين جلسه گفت: جهان پيرامون ما همواره دستخوش تغيير است و كسب و كارهايي كه نتوانند خود را با اين تغييرات همگام كنند قطعا دچار بحران خواهند شد.  نمونه هاي بسياري از آن را در دنيا سراغ داريم كه به واسطه بي توجهي به تغييرات از چرخه صنعت و توليد خارج شده اند. به همين منظور باتوجه به اينكه پاكسان يك برند ملي است و جزو سرمايه هاي ارزشمند كشور است بايد تمام تلاش‌مان را جهت حفظ و ارتقا اين برند ملي بكار بگيريم.

 صولي در پايان ضمن قدرداني از حضور مدعوين و مشاركت همكاران در جلسه ارزيابي سياست ها و فرايندهاي بازاريابي و برندينگ شركت پاكسان، برگزاري اين نشست را سرآغاز حركت رو به جلوي پاكسان در حوزه برندينگ عنوان نمود و بر اجراي استراتژي هاي مختلف در راستاي ايجاد تحولات اثربخش در برندهاي اين مجموعه توليدي با سابقه صنعت شوينده تاكيد نمود.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.