2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
تجلیل بیمه مرکزی از قهرمانان ورزشی بیمه کوثر

تجلیل بیمه مرکزی از قهرمانان ورزشی بیمه کوثر

نبض تجارت- در مراسم تجلیل از قهرمانان اولین جشنواره ورزش صنعت بیمه، نفرات و تیم‌های مقام‌آور در این جشنواره از جمله شرکت بیمه کوثر، معرفی و از آنان تقدیر شد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی و اعلام مدیر اداری و پشتیبانی بیمه کوثر، در ابتدای این برنامه که به همت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، حمیدرضا مهدوی کوچکسرایی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی و همچنین علیرضا محمدعلی، رییس شورای ورزش صنعت بیمه با تاکید بر نقش ورزش در حفظ سلامتی، خواستار ترویج آن در بین کارکنان شرکت‌های بیمه شد و آن را یک زبان مشترک و عاملی مهم برای معرفی خدمات بیمه به جامعه خواند.

احمدرضا عصاری به حضور پررنگ شرکت بیمه کوثر در این مراسم اشاره و خاطرنشان کرد: مدیرعامل بیمه کوثر به‌عنوان یکی از مهمانان ویژه دعوت شده بود که در سخنانی، میزبانی بخشی از رقابت‌های نخستین جشنواره ورزشی صنعت بیمه و نهادینه شدن ورزش در بیمه کوثر را نشانه توجه و اهمیت هیئت عامل به این موضوع حیاتی دانست. در ادامه نیز با اهدای لوح سپاس از نفرات و تیم‌های برگزیده این جشنواره ورزشی تجلیل شد.
گفتنی است شرکت بیمه کوثر در اولین جشنواره صنعت بیمه ضمن میزبانی رقابت‌های دارت در دو بخش آقایان و بانوان، توانست در رشته‌های فوتبال روی میز، پینگ‌پنگ و فوتسال به ترتیب حائز مقام‌های اول تا سوم شود.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.