به گزارش نبض تجارت و به نقل روابطعمومی و اعلام معاون بازاریابی بيمه كوثر، این جشنواره با هدف ترویج و توسعه بیمههای زندگی در میان عموم مردم و نیز ارتقای همکاری، رقابت و کار گروهی در بین نمایندگان طراحی شده است.
معصومه نجاتبخش رونق بیمههای زندگی در کشور را یکی از ماموریتهای راهبردی این شرکت برشمرد و خاطرنشان کرد: با توسعه کمی و کیفی شبکه فروش و نیز استفاده از ظرفیتهای بسیار خوب کارگزاران رسمی بیمه که در رشته زندگی فعال هستند، بیشازپیش شاهد ارتقای سهم بیمههای زندگی در شرکت بیمه كوثر و به نوبه خود در صنعت بیمه خواهیم بود.
وی با بیان اینکه این طرح تا ٢٢ مهر ماه ادامه دارد و از نمایندگانی که بیشترین امتیاز را در هر سطح کسب کنند در سالروز تاسیس بیمه کوثر تجلیل میشود، افزود: در این جشنواره، به نمایندگان دارای فروش بیشتر نسبت به مدت مشابه و براساس شاخصهای تعریف شده، جایزه نقدی و غیر نقدی اهدا میشود.
معاون بازاریابی شرکت از اعطای هدایای ارزنده و ارائه تسهیلات ویژه به بیمهگذاران نیز در این رابطه خبرداد و گفت: علاقهمندان به خرید بیمههای زندگی میتوانند به نمایندگان، سرپرستیها و شعب شرکت بیمه كوثر در سراسر کشور مراجعه کنند.
نجاتبخش با اشاره به اینکه جشنواره هاي مشابهی در بخش فروش بیمههای اموال، مسئولیت و زندگی تا پایان سال برای نمایندگان و بیمهگذاران طراحی شده است، اظهار کرد: این جشنوارهها طی دورههای زمانی مشخص تا پایان اسفند برگزار میشود و در این فواصل زمانی از نمایندگانی که بالاترین امتیاز در وصولی حقبیمه را داشته باشند بهصورت جداگانه با جوایز نقدی و غیر نقدی تجلیل میشود.