2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
احداث نخستین  مسیر ویژه موتورسواران در میدان توحید

احداث نخستین مسیر ویژه موتورسواران در میدان توحید

نبض تجارت- شهردار منطقه2 گفت: با هماهنگی پلیس راهور مسیر ویژه تردد موتورسواران درمیدان توحید احداث می شود.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه2، مهدی صالحی ، شهردار منطقه ۲  بااشاره به اینکه محدوده میدان توحید یکی از معابر پرتردد منطقه به شمار می‌آید گفت: با توجه به تداخل حرکتی موتورسواران و خودروها در این محدوده که علاوه بر مشکلات ترافیکی ، موجب افزایش حوادث رانندگی  به ویژه موتورسواران نیزمی شود .

وی افزود: بر همین اساس طرح کانالیزه شدن مسیر موتورسیکلت در این محدوده پیشنهاد شد و با هماهنگی پلس راهور یک مسیر اختصاصی از ابتدای خیابان نصرت غربی تا خیابان آزادی برای موتورسواران به طول ۴۰۰‌متر ایجاد می شود

صالحی با بیان اینکه عملیات نرده‌گذاری برای جداسازی مسیر تردد خودروها از موتورسواران شروع شده است  گفت: مسیر پیشنهادی جزو محدوده‌های پارک حاشیه‌ای به شمار می‌آمد  و تا کنون خودروها پارک می‌کردند که با هماهنگی پلیس، مسیر پارک حاشیه‌ای خودروها حذف شد

شهردار منطقه ۲ عرض مسیر اختصاصی را یک و نیم‌متر عنوان کردو ادامه داد: اکنون ۲ مسیر برای خودروها و یک مسیر برای موتورسواران اختصاص یافته است.
صالحی با تأکید بر اینکه اجرای مسیر جداکننده خیابان توحید به شکل آزمایشی در این مسیر شروع شده است اظهار داشت: در صورت کسب نتایج مثبت و تأیید پلیس راهور این طرح در سایر مسیرهای دیگر منطقه هم اجرا می‌شود تا تصادف‌های موتورسواران کاهش یابد.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.