2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
خدمت رسانی بیمه کوثر در ایام تعطیل نوروز

خدمت رسانی بیمه کوثر در ایام تعطیل نوروز

نبض تجارت- همه سرپرستی‌های استانی و شعب بیمه کوثر در سراسر کشور به صورت کشیک از ساعت 9 تا 13 هر روز در ایام نوروز آماده پاسخ‌گویی حضوری به مراجعان خواهند بود.

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی و اعلام مدیر سرمایه انسانی و پشتیبانی بیمه کوثر، با توجه به ماهیت خدمات بیمه‌ای و امکان وقوع خسارت یا نیاز به صدور بیمه‌نامه در هر زمانی، شرکت بیمه کوثر برای رفاه حال بیمه‌گذاران و ذی‌نفعان خود در سراسر کشور و جلب رضایت آنان، در تعطیلات نوروز تدابیر لازم را برای خدمت‌رسانی مناسب به مشتریان در نظر گرفته است.

احمدرضا عصاری ضمن تبریک سال نو و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و با آرزوی سالی خوب و پر برکت برای همه مردم، جامعه هدف و ذی‌نفعان شرکت، افزود: طبق هماهنگی های صورت پذیرفته، از روز دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ تا یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲، همه سرپرستی‌های استانی و شعب بیمه کوثر در سراسر کشور به صورت کشیک از ساعت 9 تا 13 آماده پاسخ‌گویی حضوری به مراجعان خواهند بود.
وی افزود: همچنین مشتریان در صورت نیاز می‌توانند برای کسب اطلاعات، اعلام خسارت و هرگونه سوال و درخواست خدمت در این ایام، هر روز از ساعت ۸ تا ۱۷ با کارشناسان مرکز پاسخگویی تلفنی شرکت به شماره ۰۲۱۸۹۳۸۲  تماس بگیرند.
عصاری در پایان اشاره نمود در ایام تعطیلات نوروز همانند تمام ایام سال "سامانه بیمه کوثر من" به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری به ارائه خدمات به بیمه گذاران می پردازد.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.