2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
25000 میلیارد ریال درآمد سرمایه گذاری بیمه کوثر در سال 1401
با عملکردی متفاوت و درخشان:

25000 میلیارد ریال درآمد سرمایه گذاری بیمه کوثر در سال 1401

نبض تجارت- بیمه کوثر با عملکردی متفاوت و درخشان در سال 1401 موفق به تحقق درآمد سرمایه گذاری به میزان 2500 میلیارد تومان شد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی، مدیرعامل بیمه کوثر عنوان نمود: در سالی که پشت سر گذاشتیم، بیمه کوثر توانست در یک سال متفاوت با عملکردی فوق العاده و رکوردشکنی در درآمد سرمایه گذاری به عدد 2500 میلیارد تومان سود ناشی از سرمایه گذاری ها برسد که نه تنها در صنعت بیمه یک دستاورد قوی محسوب می شود بلکه بالاترین میزان درآمد سرمایه گذاری شرکت از بدو تأسیس تا کنون بوده است.

دکتر آقادادی اظهار داشت: این درآمد سرمایه گذاری به طور قطع افزایش توان مالی شرکت و رشد درآمدهای سرمایه گذاری در سنوات آتی را به دنبال خواهد داشت که نتایج آن را می توانیم در ادامه دار بودن این روند در سال 1402 شاهد باشیم، به طوری که در هفته های ابتدایی سال جاری این عدد به حدود 300 میلیارد تومان رسیده است.

وی در ادامه افزود: بیمه کوثر این موضوع را در دستور کار خود قرار داده است که با استفاده از تجارب ارزشمند گذشته و استفاده از تیم حرفه ای بتواند روند پایداری در این نوع درآمد برای شرکت و سهامدارانش به ارمغان آورده که ثبات سودآوری و افزایش توان مالی شرکت در سال 1402 و سال های آتی را افزایش خواهد داد.

ایشان در پایان ابراز امیدواری کرد در سال 1402 شاهد تداوم تلاش، همت مضاعف و صرف توان و انرژی بیشتری در مسیر تحقق اهداف بالاخص رضایت ذی نفعان و سودآوری باشیم.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.