2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
گزارشی از سفر رئیس سازمان بورس به استان کرمان:

ابزارهای تامین مالی بازار سرمایه در خدمت شکوفایی استان‌ها

نبض تجارت- رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار دربازدید از شرکت ملی صنایع مس ایران در استان کرمان اظهار کرد: هنر ما این خواهد بود که منابع مالی بازار سرمایه را به سمت سرمایه‌گذاری مولد سوق دهیم. از سال گذشته برنامه‌ریزی سفرهای استانی را داشتیم تا سالی یک بار ارتباط موثری با استان‌های اقتصادی کشور داشته باشیم.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا) صبح چهارشنبه (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲) مجید عشقی از شرکت ملی صنایع مس ایران در استان کرمان بازدید کرد. مجید عشقی در این بازدید از عزم جدی سازمان بورس و وزارت اقتصاد برای عرضه عمومی شرکت سهامی عام پروژه خبر داد.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در نشست خبری این بازدید از ورود تقریبا روزانه یک همت سرمایه خرد به بازار خبر داد و گفت: نعمت‌های اقتصادی فراوانی در کشور ما وجود دارد. منابع و معادن، کارشناسان و فعالان و کارآفرینان زیادی وجود دارند. هنر ما این خواهد بود که منابع مالی بازار سرمایه را به سمت سرمایه‌گذاری مولد سوق دهیم. از سال گذشته برنامه‌ریزی سفرهای استانی را داشتیم تا سالی یک بار ارتباط موثری با استان‌های اقتصادی کشور داشته باشیم.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.