2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
خیز شهرداری تهران برای صدور۲۰ هزار پروانه ساختمانی در۱۴۰۲
معاون شهرسازی شهرداری تهران خبر داد؛

خیز شهرداری تهران برای صدور۲۰ هزار پروانه ساختمانی در۱۴۰۲

نبض تجارت- معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران از هدف گذاری شهرداری تهران برای رونق ساخت و ساز با صدور ۲۰ هزار پروانه ساختمانی برای سال‌جاری خبر داد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از حمیدرضا صارمی  با اشاره به اهداف معاونت شهرسازی برای سالجاری گفت: سال ۱۴۰۲ سال خاص برای معاونت شهرسازی خواهد بود چراکه زمان صدور پروانه ساختمانی به دو ماه کاهش می یابد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر زمان صدور پروانه در حوزه در اختیار معاونت شهرسازی، به طور متوسط ۵ ماه و نیم است، گفت: در برخی مناطق بسته به نوع پروانه، صدور پروانه کمتر از دو ماه و در  برخی مناطق صدور پروانه  بیشتر از یکسال به طول می انجامد.

صارمی در مورد چرایی زمانبر بودن صدور پروانه نیز گفت: همه مجموعه ها و دستگاه های دخیل در امر صدور پروانه که زیرمجموعه شهرداری نیستند، اما در حال رایزنی هستیم تا به فرآیند صدور پروانه سرعت دهند.

معاون شهرسازی شهرداری تهران همچنین سیستمی کردن تمام فرآیندهای شهرسازی در راستای کاهش فساد را یکی دیگر از برنامه های سالجاری دانست و گفت: یکی از اولویت‌های مهم برای سال‌جاری افزایش صدور پروانه تا سقف ۲۰ هزار  مورد است؛ بگونه‌ای که رشد دو برابری را نسبت به سال ۱۴۰۱ شاهد باشیم.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.