2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
همگرایی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در سیزدهمین نمایشگاه تخصصی اصفهان پلاست

همگرایی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در سیزدهمین نمایشگاه تخصصی اصفهان پلاست

نبض تجارت- همزمان با آغازین روز سیزدهمین نمایشگاه تخصصی اصفهان پلاست، غرفه پتروشیمی اروند و دیگر شرکت‌های مشارکت کننده گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در این نمایشگاه آغاز به کار کرد.

 

به گزارش  نبض تجارت به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی اروند؛  بعد از ظهر روز سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، سیزدهمین نمایشگاه تخصصی اصفهان پلاست با حضور مسئولین استان اصفهان فعالیت خود را در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان آغاز کرد.

 

در این نمایشگاه که با حضور بیش از ۹۰ شرکت از ۸ استان کشور  برگزار شده است، شرکت‌های پتروشیمی اروند، پتروشیمی بندرامام و پتروشیمی کارون به صورت مشترک حضور یافته‌اند تا با همگرایی بیشتر شرکت‌های همگروه، حضور  موثرتری از سوی بزرگترین هلدینگ پتروشیمی کشور در این رویداد خلق شود.

 

بازدید از شرکت‌های پایین دستی، گفتگوی بی‌واسطه با مشتریان و افزایش تعاملات با ذینفعان از جمله اهداف شرکت‌ پتروشیمی اروند در این نمایشگاه خواهد بود.

 

گفتنی‌ست، غرفه گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و پتروشیمی‌ اروند در سیزدهمین دوره نمایشگاه تخصصی اصفهان پلاست تا  روز جمعه ۲۲ اردیبهشت ماه  در غرفه ۳۰۰ از ساعت ۱۵ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.